Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Too Faced - Peach Perfect Comfort Matte Foundation

ΕταιρείαToo Faced

ΠροϊόνPeach Perfect Comfort Matte Foundation

Απόχρωση: Snow [30 αποχρώσεις συνολικά]

Τιμή: €38.50 

Ποσότητα: 48ml

Συστατικά: Water/Aqua/Eau, Cyclopentasiloxane, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Trimethyl Pentaphenyl Trisiloxane, Silica, Phenyl Trimethicone, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Magnesium Sulfate, Tribehenin, PEG-10 Dimethicone, Bis-PEG/PPG-14/14 Dimethicone, Prunus Persica (Peach) Fruit Extract/Prunus Persica Fruit Extract, Phenyl Methicone, Ficus Carica (Fig) Fruit Extract/Ficus Carica Fruit Extract, Dimethicone, Sodium Hyaluronate, Polyglyceryl-4 Isostearate, Disteardimonium Hectorite, Laureth-7, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Cellulose Gum, Methicone, Propylene Carbonate, Tocopheryl Acetate, Tetramethyl Hexaphenyl Tetrasiloxane, Glycerin, Polymethylsilsesquioxane, Ethylhexylglycerin, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Xanthan Gum, Dimethicone Silylate, Aluminum Hydroxide, Fragrance/Parfum, Sorbic Acid, Chlorphenesin, Phenoxyethanol, Benzyl Benzoate, Tocopherol, Potassium Sorbate, BHT, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499).

Υπόσχεται: 14 ώρες διάρκεια, κατάλληλο για φωτογραφίες, μη λιπαρό, ματ τελείωμα, αψεγάδιαστη και ομοιόμορφη όψη, μέτρια κάλυψη.

Η άποψή μου: Παρήγγειλα από το ίντερνετ το συγκεκριμένο foundation και δυστυχώς η απόχρωση δεν είναι κατάλληλη για μένα. Δείχνει πολύ ροδακινί/πορτοκαλί πάνω μου. Αυτό ωστόσο είναι δικό μου λάθος, που δυστυχώς όμως έχει επηρεάσει και την απόψη μου για αυτό το προϊόν. Επειδή έχω λάθος απόχρωση, για να τη φέρω στα μέτρα μου χρειάζεται να αναμειγνύω και άλλα προϊόντα, ώστε να διορθώσω την απόχρωση. Αυτό έχει ως συνέπεια την αλλαγή της φόρμουλας. Το έχω δοκιμάσει ωστόσο και μόνο του για να έχω μία σωστή και ολοκληρωμένη άποψη για το ίδιο το προϊόν. Η διάρκειά του είναι όντως εξαιρετική, αν και δεν το έχω φορέσει 14 ώρες. Μένει σταθερό και το τελείωμά του είναι ματ. Για μένα είναι πολύ ματ όμως και δείχνει ξηρό στο δέρμα μου. Το νιώθω άβολο πάνω μου. Κάθεται σε ξηρά σημεία και στους πόρους. Χρειάζεται εξαιρετική προετοιμασία πριν στο δέρμα (απολέπιση, γερή ενυδάτωση και ένα καλό primer που γεμίζει τους πόρους και θολώνει την εμφάνισή τους). Επειδή στεγνώνει γρήγορα, καλό είναι να απλώνεται ανά τμήματα προσώπου και όχι να βάζουμε παντού από λίγο. Η καλύτερη μέθοδος είναι πρώτα άπλωμα με ένα πυκνό πινέλο για foundation και μετά από πάνω με ένα νωπό σφουγγαράκι μακιγιάζ (τύπου beauty blender) για την τελική μίξη και για να μη μείνουν γραμμές από το πινέλο. Η κάλυψη που δίνει είναι μέτρια προς full. Σε γενικές γραμμές, για μένα είναι ένα πολύ δύσχρηστο foundation, που παίρνει ώρα για να το φέρω σε σωστή απόχρωση και να το απλώσω στο πρόσωπο. Το αποτέλεσμα δεν είναι πάντα το ίδιο και μου έχει τύχει πολλές φορές να πρέπει να ξεβαφτώ και να αρχίσω από την αρχή. Είναι πολύ εύκολο να δείξει βαρύ στο πρόσωπο (cakey). Δυστυχώς για μένα, ήταν μια λάθος επιλογή και σαν απόχρωση και σαν φόρμουλα. Ίσως αν είχα τη σωστή απόχρωση και χρειαζόταν μόνο έξτρα ενυδάτωση από κάτω, να λειτουργούσε καλύτερα και ευκολότερα.

Θα το ξαναέπαιρνα; Όχι!

Βαθμός: 5/10




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου