Σάββατο 16 Μαΐου 2020

The Balm - Photobalm Powder Foundation

ΕταιρείαThe Balm

ΠροϊόνPhotobalm Powder Foundation

Απόχρωση: Lighter Than Light

Τιμή: €28.50

Ποσότητα: 9g

ΣυστατικάMICA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SILICA, ZINC STEARATE, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, JOJOBA ESTERS, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, POLYETHYLENE, TOCOPHERYL ACETATE, TOCOPHEROL. MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR [+/- TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499]

Υπόσχεται: Ελαφριά φόρμουλα, κάλυψη που χτίζεται, μακράς διαρκείας, φυσικό τελείωμα.

Η άποψή μου: Σε καμία περίπτωση δε θα την πρότεινα σε κανονική τιμή! Είναι πολύ ακριβή, κατά τη γνώμη μου, για αυτά που προσφέρει. Την είχα πάρει σε προσφορά, πριν καιρό, στη μισή τιμή και για τόσα είναι οκ. Είναι μια συμπαθητική πούδρα, που δίνει λίγη έξτρα κάλυψη, αν την χρησιμοποιείτε για να σετάρετε το foundation σας. Δεν δίνει έξτρα διάρκεια, ούτε μπορώ να πω ότι με κράτησε ματ για περισσότερη ώρα. Την έχω δοκιμάσει και μόνη της, αντί για υγρό foundation και δίνει ελαφριά προς μέτρια κάλυψη, αλλά δεν έχει ιδιαίτερα ικανοποιητική διάρκεια. Για να μην έχω πολύ βαρύ αποτέλεσμα προτιμώ να την εφαρμόζω με ελαφρύ χέρι και ένα stippling brush, πάνω από το foundation για να σετάρω. Η πιο ανοιχτή απόχρωση, δεν είναι αρκετά ανοιχτή κατά τη γνώμη μου, ωστόσο λειτουργεί μια χαρά για μένα. Έχω πούδρες που προτιμώ περισσότερο, αλλά κι αυτή δεν είναι κακή. Η συσκευασία είναι τέλεια, όπως μας έχει συνηθίσει εξάλλου η The Balm.

Θα την ξαναέπαιρνα; Όχι.

Βαθμός: 7/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου