Τρίτη 19 Μαΐου 2020

MUA - Pro/Base Smooth, Set & Prime Blur Stick

ΕταιρείαMUA

ΠροϊόνPro/Base Smooth, Set & Prime Blur Stick

Τιμή: €9.99

Ποσότητα: 27g

ΣυστατικάDIMETICONE, ISONONYL ISONONANOATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, SYNTHETIC BEESWAX, CERESIN, SILICA, ETHYLHEXYL HYDROXYSTEARATE, PHENYL TRIMETHICONE, SORBITAN OLIVATE, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499

Υπόσχεται: Βελούδινο, ματ αποτέλεσμα, θολώνει τους πόρους και τις λεπτές γραμμές.

Η άποψή μου: Σε μένα, το μόνο που έκανε ήταν να θολώσει πολύ λίγο την εμφάνιση των πόρων μου. Δεν είναι όμως τόσο καλό όσο το αγαπημένο μου Porefessional από την Benefit. Σε καμία περίπτωση δεν έκανε ή κράτησε ματ την επιδερμίδα μου, ούτε επιμήκυνε την διάρκεια του μακιγιάζ μου. Το δέρμα μου δεν είχε βελούδινη, όπως υπόσχεται, αίσθηση. Προσωπικά, δεν με βολεύει να το απλώνω κατευθείαν από το στικ στο δέρμα μου. Παίρνω λίγη ποσότητα με τα δάχτυλά μου και την τοποθετώ ταμποναριστά πάνω στα σημεία όπου οι πόροι είναι πιο εμφανείς. Δυστυχώς, για μένα δεν αξίζει τα λεφτά του. Προτιμώ να παίρνω το μικρό/travel μέγεθος του Porefessional, το οποίο λειτουργεί εξαιρετικά στο να μην φαίνονται έντονοι οι πόροι και επειδή χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα μου κρατάει πάρα πολύ καιρό. 

Θα το ξαναέπαιρνα; Όχι.

Βαθμός: 5/10






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου