Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

Apivita - Αφρός Καθαρισμού για Πρόσωπο και Μάτια με Πρόπολη, Ελιά και Λεβάντα

ΕταιρείαApivita

ΠροϊόνΑφρός Καθαρισμού για Πρόσωπο και Μάτια με Πρόπολη, Ελιά και Λεβάντα

Τιμή: €14.90

Ποσότητα: 300ml

ΣυστατικάAqua/Water/Eau**, Aqua/Water/Eau, Sodium Lauroyl Glutamate, Lauryl Glucoside, Sodium Lauroamphoacetate, Coco-Betaine, PEG-60 Almond Glycerides, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Glycol Distearate, Propolis Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower* Extract, Olea Europaea (Olive) Leaf Extract, Rosa Canina Fruit* Extract, Saponaria Officinalis Leaf Extract, Magnolia Officinalis Bark Extract, Panthenol, Glycerin, Ethylhexylglycerin, Hydroxyacetophenone, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Citric Acid, Parfum/Fragrance, Limonene, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal.

*Organic cultivation/ Issu de l'agriculture biologique

**Rosa Canina Fruit* Aqueous Infusion=Wild Rose Infusion/ Infusion de rose sauvage

Υπόσχεται: Απομακρύνει το μακιγιάζ και τους ρύπους, καταπραΰνει και αναζωογονεί την επιδερμίδα.

Η άποψή μου: Είναι το αγαπημένο μου καθαριστικό προσώπου και το χρησιμοποιώ εδώ και πολλά χρόνια. Που και που μπορεί να δοκιμάσω και κάτι διαφορετικό, γιατί μου αρέσει να πειραματίζομαι με διαφορετικά προϊόντα, αλλά πάντα επιστρέφω σε αυτό το καθαριστικό. Μπορώ να το χρησιμοποιήσω πρωί και βράδυ χωρίς να έχω ερεθισμούς στην επιδερμίδα ή στα μάτια μου. Επίσης, δεν αφυδατώνει το δέρμα μου, όπως συμβαίνει με πολλά καθαριστικά. Αν θέλω μπορώ να το χρησιμοποιήσω και σαν ντεμακιγιάζ, αλλά θα χρειαστεί να πλύνω δύο φορές το πρόσωπό μου. Προσωπικά προτιμώ να αφαιρώ το μακιγιάζ πρώτα με ένα άλλο προϊόν (π.χ. balm, micellar νερό κ.λπ.) και μετά να πλένω κανονικά το πρόσωπό μου, χρησιμοποιώντας τον αφρό της Apivita. Έχει ένα διακριτικό, ευχάριστο άρωμα. Με λίγη ποσότητα (ένα πάτημα της αντλίας) μπορώ να κάνω πλούσιο αφρό για να καθαρίσω αποτελεσματικά πρόσωπο και μάτια. Δεν έχω βρει άλλο καθαριστικό που να είναι κατάλληλο για τα μάτια και να μην τα ερεθίζει. Εύχομαι να μην καταργηθεί ποτέ! Για μένα είναι το καλύτερο προϊόν της Apivita.

Θα το ξαναέπαιρνα; Ναι.

Βαθμός: 10/10




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου