Κυριακή 17 Μαΐου 2020

La Roche-Posay - Effaclar BB Blur

ΕταιρείαLa Roche-Posay

ΠροϊόνEffaclar BB Blur

Απόχρωση: Fair/Light

Τιμή: €19.38

Ποσότητα: 30ml

ΣυστατικάTitanium Dioxide, Dimethicone, Undecane, Dimethicone Crosspolymer, Tridecane, Tocopheryl Acetate, Silica Silylate, Perlite, Disodium Stearoyl Glutamate, Retinyl Linoleate, Aluminum Hydroxide, Iron Oxides, Titanium Dioxide

Υπόσχεται: Θολώνει τους πόρους, καλύπτει τις ατέλειες, μη λιπαρή, βελούδινο τελείωμα, μακράς διάρκειας.

Η άποψή μου: Είμαι στο δεύτερο σωληνάριο και είναι εύκολα, από τις αγαπημένες μου ΒΒ κρέμες! Έχει μους υφή, απλώνεται πολύ εύκολα με τα δάχτυλα ή με ένα νωπό σφουγγαράκι (τύπου beauty blender). Θολώνει όντως την εμφάνιση των πόρων και έχει μέτρια κάλυψη. Είναι ιδανική για καθημερινό μακιγιάζ και έχει ανάλαφρη, μη λιπαρή σύνθεση. Πάντα σετάρω με πούδρα για μεγαλύτερη διάρκεια και για να έχω ματ αποτέλεσμα για περισσότερη ώρα. Έχει πολύ καλή διάρκεια για ΒΒ κρέμα και με λίγο φρεσκάρισμα μέσα στη διάρκεια της μέρες κρατάει και 8 ώρες. Δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα για να καλύψω όλο το πρόσωπο. Δεν μου έχει προκαλέσει ερεθισμό και δεν έχει άρωμα. Θα ήθελα να έβγαινε σε περισσότερες αποχρώσεις, γιατί μόνο δύο είναι αδύνατο να καλύψουν πολλούς ανθρώπους. Η πιο ανοιχτή απόχρωση μου είναι λίγο σκούρα, αλλά μπορώ να το διορθώσω με μια πιο ανοιχτόχρωμη πούδρα από πάνω. Τέλος, έχει SPF20 που μπορεί από μόνο του να μην είναι αρκετό, ειδικά το καλοκαίρι, αλλά είναι ένα συν, ειδικά αν συνδυαστεί με αντηλιακό με υψηλό δείκτη από κάτω.

Θα την ξαναέπαιρνα; Ναι.

Βαθμός: 9/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου