Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Essence - Volume Stylist 18h Curl & Hold Mascara

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑEssence
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Black
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 12ml
ΤΙΜΗ:3.79
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑAQUA (WATER), CERA ALBA (BEESWAX), PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, ORYZA SATIVA (RICE) CERA, BUTYLENE GLYCOL, PALMITIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM , POLYBUTENE, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, AMINOMETHYL PROPANOL, STEARIC ACID, PHENOXYETHANOL, VP/EICOSENE COPOLYMER, TOCOPHEROL, DIMETHICONE, POLYESTER-4, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM LAURETH-12 SULFATE, CAPRYLYL GLYCOL, TETRASODIUM EDTA, POTASSIUM SORBATE, SODIUM DEHYDROACETATE, CI 77499 (IRON OXIDES)

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται όγκο, καμπύλη και μακράς διάρκειας αποτέλεσμα.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε καθόλου. Κάνει κομματάκια από τη στιγμή που την εφαρμόζω και σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Δίνει όγκο, αλλά κολλάει τις βλεφαρίδες μου κάνοντάς τες να φαίνονται λιγότερες. Κάνει κομπάκια, που ειδικά στις άκρες των βλεφαρίδων με ενοχλούν πολύ. Δε δίνει καμπύλη στις βλεφαρίδες μου. Πρέπει να χρησιμοποιήσω ψαλιδάκι πριν και πάλι δεν καταφέρνει να κρατήσει την καμπύλη, γιατί τις βαραίνει. Όλα αυτά τα προβλήματα με μία μόνο στρώση. Αν βάλω δεύτερη τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα. Το χρώμα είναι μαύρο, αλλά όχι το πιο έντονο που έχω δει. Τέλος, είναι δύσκολο να την αφαιρέσω στο τέλος της ημέρας και αυτό με ενοχλεί πάρα πολύ.
Το βουρτσάκι είναι τρίχινο, λεπτό και με ελαφριά καμπύλη στη μία του πλευρά. Η συσκευασία είναι πολύ όμορφη και έχει μεγάλη ποσότητα προϊόντος σε χαμηλή τιμή.
Ξέρω ότι πάρα πολύς κόσμος λατρεύει τις μάσκαρες από την Essence. Δυστυχώς, δεν έχω βρει καμία ακόμη που να μου αρέσει. Αν γενικά τα πάτε καλά με όλες τις υπόλοιπες μάσκαρες της Essence ή δε σας απασχολούν αυτά που με προβληματίζουν, τότε μπορεί και να σας αρέσει η συγκεκριμένη.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Κολλάει τις βλεφαρίδες μου, δεν τις διαχωρίζει, δεν τους δίνει μήκος και δεν κρατάει την καμπύλη. Κάνει κομματάκια από την αρχή ως το τέλος της μέρας και είναι δύσκολο να αφαιρεθεί.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 1/10





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου