Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Catrice - All Matt Plus Shine Control Powder

Όνομα: Catrice - All Matt Plus Shine Control Powder #translucent
Τιμή: 3.99 ευρώ
Ποσότητα: 10g
Τι υπόσχεται; Ματ αποτέλεσμα που έχει διάρκεια.
Η άποψή μου: Πρόκειται για μία σχεδόν διάφανη πούδρα που δίνει ματ αποτέλεσμα στο μακιγιάζ του προσώπου. Προσωπικά είμαι ικανοποιημένη από τη διάρκεια του ματ αποτελέσματος, η οποία όμως μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το primer ή/και το foundation που έχω χρησιμοποιήσει από κάτω. Σίγουρα το θεωρώ ένα αξιόλογο προϊόν που είναι επιπλέον και πολύ οικονομικό. Η συσκευασία της πούδρας είναι διάφανη πλαστική και δεν είναι ούτε ογκώδης ούτε και βαριά. Αν είχε ένα καθρεφτάκι και ίσως λίγο παραπάνω χώρο για σφουγγαράκι θα ήταν και ιδανική για να την έχω μέσα στην τσάντα μου όταν θέλω να φρεσκαριστώ. Δεν πειράζει όμως. Μου αρέσει να την χρησιμοποιώ κυρίως ως το τελευταίο βήμα για να ανακατέψω και να σταθεροποιήσω όλα τα προϊόντα του προσώπου (foundation, bronzer, ρουζ κλπ).
Συμπέρασμα: Οικονομικό προϊόν που δίνει ματ αποτέλεσμα στο πρόσωπο, επιμηκύνει τη διάρκεια του μακιγιάζ, δεν προσθέτει κάλυψη και δεν βαραίνει το μακιγιάζ μέσα σε μια απλή μεν, στυλάτη δε συσκευασία.
Θα το ξαναγόραζα; Ναι.
Συστατικά: TALC, ETHYLHEXYL PALMITATE, DIMETHYLIMIDAZOLIDINONE RICE STARCH, ZINC STEARATE, TOCOPHERYL ACETATE, PHENYL TRIMETHICONE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, GLYCERYL CAPRYLATE, SODIUM POTASSIUM ALUMINUM SILICATE, SILCIA, P-ANISIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
Βαθμός: 8/10



2 σχόλια:

  1. Με έπεισες.
    Μόνο από e-shop της εταιρείας, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ τα παίρνω είτε από το hondos στην Ερμού είτε από το www.beautyaz.gr :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή