Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

The Body Shop - Honey Bronzing Powder

Όνομα: The Body Shop - Honey Bronzing Powder #01 Light Matte
Τιμή: 16.00-17.00 ευρώ
Ποσότητα: 11.5g
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; Ομοιόμορφο ματ μπρονζέ αποτέλεσμα. Βολική συσκευασία.
Η άποψή μου: Είμαι ενθουσιασμένη με το συγκεκριμένο μπρόνζερ καταρχάς λόγω της απόχρωσης. Είμαι πολύ λευκή και η πιο ανοιχτή απόχρωση είναι ό,τι πρέπει για ένα φυσικό μακιγιάζ. Κάνει και για κοψίματα και για μπρόνζερ σε όλο το πρόσωπο. Δίνει μια ωραία και φυσική ζεστασιά. Δεν πορτοκαλίζει ούτε και καφετίζει πάρα πολύ και δείχνει φυσικό. Είναι εντελώς ματ. Δεν τρίβεται ιδιαίτερα η πούδρα. Έχει εξαιρετική απόδοση και πολύ καλή διάρκεια στο λιπαρό μου δέρμα. Είμαι πολύ χαρούμενη που το έχω στη συλλογή μου. Η συσκευασία του απλή αλλά ανθεκτική με καθρεφτάκι εσωτερικά.
Συμπέρασμα: Ένα πολύ ωραίο ματ μπρόνζερ. Όσες είστε πολύ ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να βρεθεί ανοιχτό μπρόνζερ και πιστεύω θα εκτιμήσετε περισσότερο τις αποχρώσεις.
Θα το ξαναγόραζα; Ναι.
Συστατικά: Talc (Absorbent/Bulking Agent), Silica (Absorbent), Nylon-12 (Absorbent/Bulking Agent), Zea Mays Starch (Absorbent/Chelating Agent), Mica (Opacifier), Neopentyl Glycol Diheptanoate (Skin Conditioning Agent - Emollient), Lauryl Methacrylate/Glycol Dimethacrylate Crosspolymer (Film Former), Magnesium Myristate (Opacifier), Barium Sulfate (Opacifier), Squalane (Hair & Skin Conditioning Agent), Soybean Glycerides (Skin Conditioning Agent - Emollient), Sclerocarya Birrea Seed Oil (Skin Conditioning Agent), Pentylene Glycol (Solvent), Tocopheryl Acetate (Antioxidant), Butyrospermum Parkii Unsaponifiables (Skin Conditioning Agent), Polyglyceryl-3 Diisostearate (Skin Conditioning Agent/Emollient), Cera Alba (Emulsifier/Emollient), Benzyl PCA (Humectant), Lauroyl Lysine (Skin Conditioning Agent), Tocopherol (Antioxidant), Mel (Natural Additive). [+/- CI 77492 (Colour), CI 77491 (Colour), CI 77499 (Colour), CI 77742 (Colour)].
Βαθμός: 9/10



2 σχόλια:

  1. Φαίνεται πολύ καλό.
    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μακιγιάζ από Body Shop...
    Συνέχισε αγαπημένη μου beauty blogger <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :-D
    Παλιότερα θυμάμαι όταν ήμουν λύκειο και στα πρώτα έτη του πανεπιστημίου είχα κολλήσει με πολλά προϊόντα μακιγιάζ από το Body Shop...
    Άμα είσαι κι εσύ το εκρού του νεκρού σαν εμένα πρέπει τουλάχιστον να του ρίξεις μια ματιά. Εγώ κεραυνοβολήθηκα μαζί του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή