Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

Empties | Άδειες Συσκευασίες | Οκτώβριος 2017

Skincare | Προϊόντα Περιποίησης Προσώπου


1 κουτί=6 φακελάκια | €4.20
1 φακελάκι | €0.70
Γνωστά αγαπημένα! Έχω κι άλλα!

113g | €6.80
Πολύ έντονο scrub προσώπου, ιδανικό για μία φορά την εβδομάδα. Αφήνει το πρόσωπο πολύ καθαρό και απαλό. Χρειάζεται λίγη ποσότητα και το συγκεκριμένο σωληνάριο μου κράτησε περίπου ένα χρόνο. Αυτή τη στιγμή έχω πάρει άλλης εταιρείας scrub, αλλά σίγουρα θα πρότεινα το συγκεκριμένο, αν σας ενδιαφέρει φυσικά η hard core απολέπιση (χωρίς ωστόσο να τραυματίζει το δέρμα).

50ml | €8.00
Είναι από τις αγαπημένες μου ενυδατικές προσώπου και την παίρνω τουλάχιστον μία φορά το χρόνο. Βρίσκω ότι είναι ιδανική για το λιπαρό μου δέρμα κατά τους πιο ζεστούς μήνες του χρόνου. Θα την πάρω ξανά, κατά τον Μάιο.

15g | €20.10
Αυτή ήταν η δεύτερη συσκευασία της συγκεκριμένης μάσκας που τέλειωσα. Μου αρέσει πάρα πολύ γιατί αφήνει το πρόσωπο καθαρό, απαλό, χωρίς να το αφυδατώνει. Βοηθάει επίσης, με τη ρύθμιση της λιπαρότητας. Θα την πάρω ξανά στο μέλλον. Προς το παρόν, έχω τη μαύρη συσκευασία από glam glow και ανυπομονώ να τη δοκιμάσω.

250ml | €8.07
Έχει γίνει το αγαπημένο μου Micellar νερό φέτος! Το έχω ξαναπάρει!

1 treatment | €2.30
Δεν έχω πειστεί ότι κάνει κάτι για τους μαύρους κύκλους, αλλά δεν τα έχω χρησιμοποιήσει συστηματικά. Έχω κι άλλες μάσκες/θεραπείες όμως, οπότε κάποια στιγμή θα έχω ολοκληρωμένη άποψη.

25 wipes | €0.70
Μια χαρά μαντηλάκια ντεμακιγιάζ και σε εξαιρετική τιμή. Μερικές φορές που βιάζομαι, αφαιρώ πρώτα ό,τι μπορώ με ένα μαντηλάκι (εκτός από το μακιγιάζ των ματιών) και μετά συνεχίζω με πλύσιμο ή/και micellar νερό. Τα έχω πάρει ξανά.

Bodycare | Προϊόντα Περιποίησης Σώματος


500g | €6.80
Τέτοιους είδους άλατα χρησιμοποιώ όταν κάνω ποδόλουτρο και μου αρέσουν πολύ γιατί καταπραΰνουν τα πόδια. Δεν έχω προσέξει κάποια διαφορά μεταξύ εταιρειών και συνήθως παίρνω όποιο βρω σε προσφορά.

250ml | €8.00
Νόμιζα ότι θα βοηθούσε λίγο με κάποια σπυράκια στην πλάτη, αλλά δεν είδα καμία διαφορά, οπότε δεν έχω σκοπό να το ξαναπάρω.

500ml | €11.35
Νόμιζα ότι δε θα τέλειωνε ποτέ αυτή η body lotion! Μου άρεσε πολύ το άρωμα, θα ήθελα να απορροφάται πιο γρήγορα, αλλά τουλάχιστον ενυδάτωνε καλά. Η ποσότητα ήταν τεράστια και μου κράτησε για πολλούς μήνες. Δεν έχω σκοπό να την πάρω ξανά σύντομα και όταν θα θέλω να την αγοράσω ξανά, θα πάρω κάποια travel συσκευασία. Έκοψα και το μπουκάλι γιατί στο τέλος είχε μείνει προϊόν (άλλες 4-5 χρήσεις) το οποίο δε μπορούσα με τίποτα να βγάλω.

Haircare | Προϊόντα Περιποίησης Μαλλιών


150ml | €2.26
Μεγάλη μάπα αυτό το dry shampoo. Το άρωμα έντονο, βαρύ, μου έφερνε πονοκέφαλο κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα. Το προϊόν ήταν λίγο, έφτασε για 3-4 χρήσεις μόνο. Δεν ήταν αποτελεσματικό. Δεν σκοπεύω να το αγοράσω ξανά.

250ml | €10.16
Μυρίζει πολύ όμορφα και κάνει ωραίο αφρό, αλλά δε θα το ξαναπάρω γιατί βάραινε αρκετά τα μαλλιά μου.

200ml | €2.00
Μυρίζει ωραία, αλλά δεν έκανε καμιά φοβερή δουλειά, οπότε δεν θα το αγοράσω πάλι.

400ml | €1.20
Αν και τόσο οικονομικό, ήταν ένα πολύ αξιοπρεπές conditioner, που άφηνε τα μαλλιά μου μαλακά και εύκολα στο ξεμπέρδεμα. Επίσης, μύριζε καρύδα με ωραίο, μη συνθετικό/ψεύτικο τρόπο. Τεράστια ποσότητα που έκανα αρκετό καιρό να τελειώσω. Ίσως το ξαναπάρω, αλλά γενικά προτιμώ να βάζω μάσκα στις άκρες των μαλλιών μου.

400ml | €5.67
Το αγαπημένο μου dry shampoo! Το έχω ξαναπάρει!

Makeup & Fragrance | Μακιγιάζ & Άρωμα


100ml | €110.00
Ήταν δώρο το συγκεκριμένο άρωμα. Προσωπικά, δεν αγοράζω πολύ ακριβά αρώματα (ή έστω δεν παίρνω την πιο μεγάλη συσκευασία τους). Το αγαπημένο μου είναι από Κορρέ (το μωβ με βανίλια, παιονία) που είναι σε αρκετά λογική τιμή.
Το συγκεκριμένο άρωμα δεν έχω σκοπό να το αγοράσω, γιατί δεν έχω ξετρελαθεί. Χαίρομαι που το είχα και το χρησιμοποιήσα, αν και προς το τέλος το είχα λίγο μπουχτίσει.

11g | €11.15
Η συσκευασία με τη γατούλα είναι τρισχαριτωμένη και είναι ο λόγος που αγόρασα τη συγκεκριμένη πούδρα. Σαν προϊόν δεν είναι κάτι το φοβερό. Δεν είναι όμως ούτε η χειρότερη πούδρα που έχω δοκιμάσει. Βρίσκεται θα έλεγα κάπου στη μέση. Δε θα την αγοράσω ξανά.

6.5ml | €7.15
Μια οκ μάσκαρα φρυδιών. Δεν έκανε κάτι το φοβερό. Δεν έδινε ιδιαίτερο χρώμα ή κάποιο τρομερό κράτημα. Δεν θα την πάρω ξανά.

12ml | €3.79
Δεν μου άρεσε καθόλου ούτε το αποτέλεσμα που έδινε, ούτε και η ανύπαρκτη διάρκειά της. Φυσικά δε σκοπεύω να την ξαναγοράσω.

12ml | €3.59
Μου άρεσε το αποτέλεσμα, εφόσον είχα πρώτα αφαιρέσει την περιττή ποσότητα από το βουρτσάκι, αλλά δεν είχε καλή διάρκεια. Δε θα την πάρω ξανά.

7ml | €7.15
Αρχικά μου άρεσε, προς το τέλος όμως όχι και τόσο. Βρήκα ότι οι σκιές δεν απλώνονταν ούτε και ανακατεύονταν ομοιόμορφα και εύκολα. Δε θα το ξαναπάρω.

1ml | €3.59
Το χρησιμοποιήσα 2-3 φορές και σταμάτησε να γράφει... Δεν το έχω καιρό ώστε να δικαιολογείται το πόσο γρήγορα ξεράθηκε. Το είχα σε ποτηράκι με τη μύτη προς τα κάτω και πάλι δεν έβγαζε προϊόν. Το είχα οριζόντια σε συρτάρι, ούτε τότε συγκινήθηκε. Δε θα το πάρω ξανά.

δείγμα δωρεάν
Δεν μου άρεσε ούτε το αποτέλεσμα, ούτε η διάρκεια και βρήκα το βουρτσάκι υπερβολικά μικρό και δύσχρηστο.


€1.20
Υπερβολικά σκληρό σφουγγαράκι, δεν μεγαλώνει και δεν μαλακώνει με το νερό. Ήταν αδύνατο να απλώσω το foundation.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου