Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

Charlotte Tilbury - Lip Cheat | Pillow Talk

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑCharlotte Tilbury
ΟΝΟΜΑLip Liner - Lip Cheat
ΑΠΟΧΡΩΣΗPillow Talk
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 1.2g
ΤΙΜΗ: €17.96
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑCyclopentasiloxane, Synthetic Wax, Isododecane, Polybutene, Hydrogenated Cottonseed Oil, Ceresin, Ozokerite, Microcrystalline Wax, Ethylhexyl Palmitate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Silica Dimethyl Silylate, Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Sodium Hyaluronate, Hexylene Glycol, Red 7 Lake (CI 15850), [May Contain: Titanium Dioxide (CI 77891), Mica (CI 77019), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Red 6 (CI 15850)]

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Είναι ιδανικό για καλύτερο σχηματισμό των χειλιών και για τη μεγαλύτερη διάρκεια του κραγιόν. Κρατάει για 6 ώρες. Δεν μεταφέρεται εκτός της γραμμής των χειλιών.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… Μου άρεσε πάρα πολύ! Το χρώμα είναι το ιδανικό για μένα καθώς ταιριάζει πολύ στο φυσικό χρώμα των χειλιών μου και με τα περισσότερα κραγιόν μου. Έχει την τέλεια ισορροπία σταθερότητας και άνεσης, καθώς είναι όσο ξηρό χρειάζεται για να κρατάει για ώρες και όσο κρεμώδες χρειάζεται για να απλώνεται εύκολα στα χείλη. Όταν το φοράω βρίσκω ότι το κραγιόν μου διαρκεί περισσότερο. 

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Μου αρέσει πολύ η φόρμουλα και το χρώμα. Αν έπρεπε να έχω μόνο ένα μολύβι χειλιών, θα ήθελα να είναι αυτό. Ωστόσο, υπάρχουν σίγουρα πιο οικονομικές, παρόμοιες εκδοχές, από άλλες εταιρείες και δεν πιστεύω ότι είναι κάτι μοναδικό ή πρωτοποριακό στο χώρο των μολυβιών χειλιών.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Ναι.

ΒΑΘΜΟΣ: 9/10


4 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάτι παρόμοιο, αλλά ακούγεται πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρχικά ήθελα να σου πω συγχαρητήρια για το μπλοκ σου είναι πανεμορφοοοο!!!! Τέλειο ποστ !!! Αν δεν σε πειράζει θα σου αφήσω το μπλοκ μου από κάτω αν θες να το δεις !!
    σε ευχαριστώ πολύ!!!

    https://dreamsandhopesforlife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Θα μπω τώρα να δω το blog σου! :)

      Διαγραφή