Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

Benefit - Rockateur Blush

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑBenefit
ΟΝΟΜΑRockateur
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Rose Gold
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 5g (full size) | 1.6g (mini size)
ΤΙΜΗ: €35.90
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑSynthetic Fluorphlogopite, Mica, Cetearyl Ethylhexanoate, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer , Glycerin, Dicalcium Phosphate, Squalane, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Parfum (Fragrance), Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Polysorbate 80, Limonene, 1, 2-Hexanediol, Linalool, Hexyl Cinnamal, PTFE, Dimethicone, Benzyl Salicylate , Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Chondrus Crispus (Carrageenan), Xanthan Gum, Zinc Stearate, Silica, Lauroyl Lysine, Cetearyl Alcohol, Citral, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Eugenol, Cinnamyl Alcohol, Geraniol, Tocopherol, BHT. [+/-: CI 15850 (Red 6, Red 7, Red 7 Lake), CI 15985 (Yellow 6, Yellow 6 Lake), CI 19140 (Yellow 5, Yellow 5 Lake), CI 42090 (Blue 1 Lake), CI 45410 (Red 27, Red 27 Lake, Red 28 Lake), CI 73360 (Red 30, Red 30 Lake), CI 77007 (Ultramarines), CI 77163 (Bismuth Oxychloride), CI 77288 (Chromium Oxide Greens), CI 77289 (Chromium Hydroxide Green), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77510 (Ferric Ferrocyanide, Ferric Ammonium Ferrocyanide), CI 77742 (Manganese Violet), CI 77891 (Titanium Dioxide)]. 


ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Είναι ένα συνδυασμός διαφορετικών φορμουλών (baked, πούδρας, κρέμας, υγρού) για το πιο φωτεινό αποτέλεσμα.


ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν τρελάθηκα, αλλά έχω την υποψία ότι το mini μέγεθος διαφέρει από το κανονικό. Εγώ έχω την travel έκδοση και δεν μου φαίνεται rose gold, όπως το περιγράφουν. Είναι ένα απαλό, ουδέτερο ροζ. Η έκδοση που έχω έχει πολύ κακή χρωματική απόδοση. Πρέπει να χτίσω πολύ το αποτέλεσμα για να φανεί λίγο χρώμα και είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα, επομένως δεν ξέρω πώς ή αν θα φαίνεται σε λίγο πιο σκούρα δέρματα. Δεν έχει κάποια λάμψη, έχει φυσικό τελείωμα. Δυστυχώς, δεν έχει πολύ καλή διάρκεια. Στην πορεία της μέρας ξεθωριάζει και πριν ξεβαφτώ υπάρχει μια υποψία χρώματος στα ζυγωματικά μου. Δεν έχω σκοπό να αγοράσω το κανονικό μέγεθος, γιατί δεν μπορώ να πω ότι με ελκύουν τα χρώματα και οι συσκευασίες των ρουζ της Benefit. Είναι κρίμα πάντως, που δεν υπάρχει συνέπεια στην ποιότητα των προϊόντων, ανεξάρτητα από το αν είναι σε μικρή ή μεγάλη συσκευασία.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Δεν έχει καλή χρωματική απόδοση, ούτε καλή διάρκεια. Ακόμη κι αν "χτίσω" το χρώμα, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 5/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου