Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Essence - Ultra Last Instant Colour Lipstick

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑEssence
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: 14 catch up
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 3.5g
ΤΙΜΗ:2.89
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑPOLYBUTENE, OCTYLDODECANOL, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED WAX, OZOKERITE, C12-15 ALKYL BENZOATE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, POLYETHYLENE, HYDROGENATED POLYCYCLOPENTADIENE, TOCOPHEROL, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, AROMA (FLAVOR), CI 15850 (RED 6), CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)


ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται υψηλή χρωματική απόδοση με ένα πέρασμα, άνετη αίσθηση στα χείλη, μακρά διάρκεια χωρίς να ξηραίνει τα χείλη.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε. Η μυρωδιά πλαστικού και η περίεργη, δυσάρεστη γεύση είναι άκρως ενοχλητικά σε ένα κραγιόν. Μου αρέσει που είναι κρεμώδες και απλώνεται εύκολα στα χείλη. Η σύνθεση είναι όντως άνετη και καθόλου ξηρή. Ωστόσο, δεν έχει καλή διάρκεια και χρειάζεται οπωσδήποτε μολύβι από κάτω για να μείνει εντός του περιγράμματος. Δυστυχώς, η απόχρωση που πήρα μου άρεσε περισσότερο όταν τη δοκίμασα στο χέρι μου (κεραμιδί-κόκκινο) παρά πάνω στα χείλη μου (σκούρο κόκκινο). Η συσκευασία αν και απλή, είναι ωραία και κλείνει καλά.


ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Δεν μου αρέσει η μυρωδιά, η γεύση, η μικρή διάρκεια και το χρώμα.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 3/10


1 σχόλιο:

  1. Tελικά η essence δεν το έχει με τα κραγιον, αν κρίνω και απο το προηγούμενο σου post!

    Το περιμένω στο νέο μου blog...
    https://dinamighty.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή