Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Essence - Matt Matt Matt Lipstick

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑEssence
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: 07 Purple Power
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 3.8g
ΤΙΜΗ:2.89
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑISONONYL ISONONANOATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, OZOKERITE, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), VP/HEXADECENE COPOLYMER, NEOPENTYL GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE, ETHYLHEXYL PALMITATE, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, OCTYLDODECANOL, OCTYLDODECYL STEARATE, ISOPROPYL PALMITATE, GLYCERYL CAPRYLATE, BHT, PARFUM (FRAGRANCE), HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 45410 (RED 27 LAKE), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Κρεμώδης, φωτεινή σύσταση, με μεγάλη χρωματική απόδοση και ματ τελείωμα.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε. Πρώτον, έχει μία έντονη πλαστική μυρωδιά ανακατεμένη με κάτι άλλο (κεράσι;), που δεν μου αρέσει καθόλου και μου φέρνει πονοκέφαλο αμέσως μόλις το μυρίσω. Δεύτερον, δεν απλώνεται εύκολα και ομοιόμορφα στα χείλη. Πρέπει να το περάσω πολλές φορές και πάλι σε κάποια σημεία φαίνεται πιο σκούρο, σε άλλα πιο ανοιχτό. Μαζεύει αμέσως στις γραμμές των χειλιών, με αποτέλεσμα να δείχνει ακόμη πιο ανομοιόμορφο. Το αποτέλεσμα είναι περισσότερο σατινέ παρά ματ, κάτι που δε με ενοχλεί. Αν όμως ταμπονάρω τα χείλη με ένα χαρτομάντηλο, σίγουρα γίνεται περισσότερο ματ. Δεν είναι ιδιαίτερα σταθερό ή μακράς διάρκειας. Μεταφέρεται εύκολα παντού. Αν βάλω μολύβι χειλιών δεν "τρέχει" έξω από το περίγραμμα των χειλιών. Όσο περνάει η ώρα και στεγνώνει, τα χείλη γίνονται και φαίνονται πιο ξηρά. Τέλος, δεν φεύγει ομοιόμορφα από τα χείλη, οπότε χρειάζεται συχνή συντήρηση.
Το χρώμα και η συσκευασία μου άρεσαν πολύ, αλλά δυστυχώς η φόρμουλα και το άρωμα είναι μεγάλα μειονεκτήματα. Ο μόνος τρόπος για να έχω ένα όσο το δυνατόν πιο αξιοπρεπές αποτέλεσμα είναι τα χείλη μου να είναι απολεπισμένα και ενυδατωμένα, να κάνω το περίγραμμα και να τα γεμίσω με ένα σταθερό μολύβι, να περάσω μια ελαφριά στρώση του κραγιόν με ένα πινέλο και να ταμπονάρω ελαφρά με ένα χαρτομάντηλο.


ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Πολύ απλά δεν φαίνεται όμορφο στα χείλη μου και δεν αντέχω τη μυρωδιά του!

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι!

ΒΑΘΜΟΣ: 4/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου