Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

Technic - Colour Fix | Pressed Powder Contouring Palette

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑTechnic
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 8x3.5g
ΤΙΜΗ:5.99
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ: Mica, Talc, Dimethicone, Magnesium Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Palmitate, Triethoxycaprylylsilane, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Tocopheryl Acetate, Caprylhydroxamic Acid, Glycerin [+/- CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499]


ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται ότι οι οκτώ πούδρες, που περιέχει, είναι εύκολες στο να ανακατευτούν και να απλωθούν. Προσφέρουν επαγγελματικό αποτέλεσμα. Είναι κατάλληλες για vegetarians και vegans. Επίσης, δεν είναι δοκιμασμένες σε ζώα. Στο πίσω μέρος της παλέτας γράφει ότι αναπτύχθηκε στην Αγγλία και κατασκευάστηκε στην Κίνα.


ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε. Έχουν υπερβολικά πουδρένια φόρμουλα. Με το που ακουμπάει το πινέλο γεμίζει παντού σκόνη. Το αποτέλεσμα στο πρόσωπο είναι σαν να έχω απλώσει τριμμένη κιμωλία. Φαίνονται να κάθονται πάνω στο δέρμα, με αφύσικο, αντιαισθητικό κατά τη γνώμη μου τρόπο. Η σύστασή τους δεν μου αρέσει καθόλου. Δοκίμασα πολλά διαφορετικά πινέλα, αλλά απογοητεύτηκα κάθε φορά. Το setting spray στο τέλος, που συνήθως βοηθάει να γίνονται οι πούδρες ένα με το δέρμα, δεν έκανε μεγάλη διαφορά σε αυτή την περίπτωση. Οι έξι ανοιχτές αποχρώσεις μοιάζουν αρκετά μεταξύ τους. Θα μπορούσε να έχει μόνο δύο αντί για έξι. Δοκίμασα να σετάρω το πρόσωπό μου και την περιοχή κάτω από τα μάτια με τις ανοιχτόχρωμες πούδρες. Το μακιγιάζ μου δεν κράτησε καλύτερα ή περισσότερο. Οι δύο πιο σκούρες δεν είναι κατάλληλες για contouring γιατί είναι πολύ θερμές. Χρειαζόταν μία πιο ψυχρή απόχρωση. Δεν μου άρεσαν όμως, ούτε ως bronzers, γιατί ήταν πολύ πορτοκαλί πάνω στην ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα μου. Η διάρκειά τους δεν ήταν ιδιαίτερα καλή. Ειδικά οι πιο σκούρες αποχρώσεις ξεθώριασαν στη διάρκεια της μέρας.


ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Δεν μου άρεσε καθόλου η σύσταση αυτών πουδρών, αλλά ούτε και η επιλογή αποχρώσεων.


ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 2/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου