Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Flashback Favourites | Οκτώβριος 2016!



Τέλειωσα, αλλά δεν αγόρασα ξανά το αφρόλουτρο. Μου άρεσε πάρα πολύ το άρωμά του, ο πλούσιος αφρός και η ενυδάτωση που πρόσφερε. Ήταν λίγο στο ξέβγαλμα, αλλά άξιζε. Ίσως το πάρω ξανά στο μέλλον, αλλά μου αρέσει να δοκιμάζω διάφορα αφρόλουτρα και σαπούνια, οπότε σπάνια παίρνω ξανά και ξανά το ίδιο προϊόν.

Τέλειωσα την συγκεκριμένη συσκευασία και το αγόρασα ξανά. Μετά το λούσιμο, αφού στεγνώσω ελαφρά τα μαλλιά μου με μία πετσέτα, ψεκάζω ομοιόμορφα τα μαλλιά και το ξεμπέρδεμα γίνεται πολύ πιο εύκολα, πιο γρήγορα και πιο ανώδυνα. Επιπλέον, μυρίζει καρύδα!

Το τέλειωσα πριν λίγες μέρες! Μου κράτησε ένα χρόνο και κάνω απολέπιση στο πρόσωπο μία με δύο φορές την εβδομάδα. Χρειαζόμουν λίγη ποσότητα κάθε φορά. Είναι ένα πολύ καλό και δυνατό απολεπιστικό. Αν έχετε ευαίσθητη επιδερμίδα, δε θα το πρότεινα. Έχω πάρει άλλης εταιρείας τώρα, για αλλαγή. Ίσως στο μέλλον όμως να αγοράσω ξανά αυτό από Jason.

Εξακολουθεί να είναι το αγαπημένο μου concealer για την κάλυψη των ατελειών (όχι όμως για κάτω από τα μάτια). Αν και είναι το μόνο που χρησιμοποιώ κάθε φορά που βάφομαι, έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστη ποσότητα συνολικά. Η συγκεκριμένη συσκευασία έχει πάρα πάρα πολύ προϊόν και χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα για μέγιστη κάλυψη.

Είναι ακόμη από τις αγαπημένες μου παλέτες και αν έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα σε αυτή και την Chocolate Bar από Too Faced, προτιμώ την Cocoa Blend από Zoeva. Μου αρέσει πάρα πολύ η ποιότητα των σκιών της εταιρείας Zoeva! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου