Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

KIKO - Extra Sculpt Volume Mascara

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑKIKO
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Black
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 11ml
ΤΙΜΗ: €10.00
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑAQUA (WATER/EAU), SYNTHETIC BEESWAX, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER (BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER), STEARIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM, BUTYLENE GLYCOL, CERA CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/ CIRE DE CARNAUBA), GLYCERYL STEARATE, POLYBUTENE, VP/EICOSENE COPOLYMER, AMINOMETHYL PROPANEDIOL, PHENOXYETHANOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, POTASSIUM SORBATE, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, GLYCOGEN, PHOSPHOLIPIDS, HYALURONIC ACID, SACCHAROMYCES CEREVISIAE EXTRACT, SODIUM CHONDROITIN SULFATE, TRIPEPTIDE-29, CI 77499 (IRON OXIDES).

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται ότι δίνει όγκο χωρίς να κολλάει τις βλεφαρίδες και επίσης τους δίνει καμπύλη.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… μου άρεσε πάρα πολύ! Αν έχετε διαβάσει τις δημοσιεύσεις μου για μάσκαρες... θα ξέρετε πόσο υπερβολικά δύσκολο μου είναι να βρω μάσκαρα που να με ικανοποιεί. Η λατρεμένη μου μάσκαρα από την MAC, Opulash Optimum Black, καταργήθηκε και το κενό που άφησε ήταν μεγάλο. Ευτυχώς για μένα, βρήκα αυτή τη μάσκαρα από την ΚΙΚΟ (κάπου, κάπως, κάποτε την άκουσα επειδή λέει είναι η αγαπημένη της Kathleen Lights). Μπορεί να μην είναι τόσο τέλεια, όσο ήταν αυτή της MAC, αλλά με κάνει χαρούμενη προς το παρόν και αυτό μου είναι μεγάλη παρηγοριά. Δίνει μήκος, όγκο και καμπύλη (μιλάμε για βλεφαρίδα κάγκελο, που κρατάει όλη μέρα, χωρίς καν ψαλιδάκι)! Έχει κατάμαυρο χρώμα. Δεν κολλάει τις βλεφαρίδες αν και μου πήρε μερικές μέρες να συνηθίσω το παράξενο, μεγάλο, σε σχήμα κλεψύδρας, τρίχινο βουρτσάκι. Η διάρκεια είναι αρκετά καλή. Μερικές μέρες, μετά από αρκετές όμως ώρες, μπορεί να δω λίγες μουτζούρες κάτω από τα μάτια, αλλά μπορώ να ζήσω, δεν είναι τραγικές. Κομματάκια δεν μου κάνει ευτυχώς. Το ντεμακιγιάζ δεν είναι ακριβώς περίπατος, αλλά δεν είναι ανυπόφορο στοβιλαμπάχοακόματρίβουν... Τέλος, η συσκευασία είναι πολύ ωραία και δείχνει πολυτελής και ιδιαίτερη.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Μπορεί να έχει κανα-δυό ψεγάδια σε σχέση με την παλιά αγαπημένη μου μάσκαρα από MAC, αλλά το αποτέλεσμα είναι τόσο εντυπωσιακό (μιλάμε για καμπύλη, όχι αστεία), που τα προσπερνώ και προσπαθώ να την ευχαριστηθώ χωρίς την κλασσική μου μασκαρο-γκρίνια.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Ω ναι! Γυριστές, μακριές, πλούσιες, μαύρες βλεφαρίδες! Ω ναι!!!

ΒΑΘΜΟΣ: 8.5/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου