Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017

Colourpop - Creme Gel Liner

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑColourpop
ΟΝΟΜΑCreme Gel Liner
ΑΠΟΧΡΩΣΗGet Paid & Show Me
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 0.2g
ΤΙΜΗ: €4.21 ($5.00)
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ:
Get Paid: DIMETHICONE, CERESIN, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, POLYETHYLENE, STEAROXY DIMETHICONE, ALUMINA, SILICA, TIN OXIDE, MICA (CI 77019), IRON OXIDES (CI 77491), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891).

Show Me: DIMETHICONE, CERESIN, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, SILICA, POLYETHYLENE, STEAROXY DIMETHICONE, BRONZE POWDER (CI 77400), COPPER POWDER (CI 77400), FERRIC FERROCYANIDE (CI 77510), IRON OXIDES (CI 77491), MICA (CI 77019), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891).

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται κρεμώδη φόρμουλα, απλώνεται εύκολα και έχει μεγάλη διάρκεια.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… μου άρεσε! Η απόχρωση Get Paid είναι rosegold και η Show Me χάλκινη. Από τις δύο έχω χρησιμοποιήσει περισσότερο τη δεύτερη και μου αρέσει πολύ είτε στην εσωτερική γραμμή, είτε πολύ κοντά στη ρίζα των κάτω βλεφαρίδων. Δε γράφουν εύκολα πάνω από σκιές όμως. Έχουν αρκετά καλή διάρκεια και πολύ καλή χρωματική απόδοση. Θα ήθελα στο μέλλον να δοκιμάσω κι άλλες αποχρώσεις. Μου αρέσει που υπάρχει μεγάλη χρωματική ποικιλία σε αυτή τη σειρά. Τα μολύβια είναι μηχανικά, οπότε δε χάνεται προϊόν στο ξύσιμο. Η μύτη είναι αρκετά λεπτή και διαμορφώνεται εύκολα πιο μυτερή, με ένα χαρτομάντηλο. Χαίρομαι που ο μηχανισμός του μολυβιού επιτρέπει να ξανακατεβάζουμε το προϊόν.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Οι δυο αποχρώσεις που έχω είναι αρκετά ιδιαίτερες και μου αρέσουν πολύ, για την εσωτερική γραμμή του ματιού. Θα ήθελα να δοκιμάσω κι άλλα μολύβια στο μέλλον από την Colourpop.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Ναι.

ΒΑΘΜΟΣ: 8/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου