Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Αγαπημένα Προϊόντα Σεπτεμβρίου 2017!

Τέλος Σεπτεμβρίου και είμαι σε πολύ φθινοπωρινή διάθεση εδώ και πολλές μέρες (βασικά όλο τον Σεπτέμβρη, ας το παραδεχτώ)! Μέσα στο μήνα, ξεχώρισα και αγάπησα τρία προϊόντα μακιγιάζ!


Αυτό το σκούρο πράσινο, ματ χρώμα ταιριάζει πολύ ωραία με ένα μολύβι ματιών, που έχω από την ΚΙΚΟ, σε ίδια απόχρωση. Μου αρέσει το πράσινο μολύβι στην εσωτερική κάτω γραμμή του ματιού και η σκιά να υπογραμμίζει τις κάτω βλεφαρίδες. Πολύ ωραίο φθινοπωρινό χρώμα, που από ό,τι βλέπω είναι και πολύ στη μόδα (βλ. ABH - Subculture).

Αν και γενικά τελευταία δε φοράω έντονα χρώματα, ειδικά κόκκινα, αυτό το κεραμιδοκόκκινο φωνάζει φθινόπωρο και το αγαπώ πολύ! Είναι και πολύ σταθερό, που είναι πάντα ένα καλό, έξτρα bonus!

Έχω γράψει μια αναλυτική κριτική γι' αυτή τη μάσκαρα εδώ! Με λίγα λόγια δίνει όγκο, καμπύλη, έντονο μαύρο χρώμα, μήκος και δεν κολλάει τις βλεφαρίδες μου! Έχει επίσης ικανοποιητική διάρκεια χωρίς κομματάκια και μουτζούρες για αρκετές ώρες (δυστυχώς όχι για όλη τη μέρα, αλλά τι να κάνουμε)!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου