Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017

Αγαπημένα Προϊόντα Αυγούστου 2017!

Τα αγαπημένα Αυγούστου είναι αγαπημένα προϊόντα για όλο το καλοκαίρι!


Τις μέρες που ήμουν βαμμένη και βρισκόμουν έξω όλη μέρα, αυτό το αντηλιακό ήταν μέσα στην τσάντα μου, πραγματικός σωτήρας! Το πιο ανάλαφρο spray που έχω δοκιμάσει ποτέ. Απλά επειδή είναι σε συσκευασία aerosol είναι καλύτερο να το ψεκάζουμε σε χώρο που αερίζεται ή είναι ανοιχτός. Δεν χαλούσε το μακιγιάζ και μπορούσα να ανανεώνω την προστασία από τον ήλιο συχνά!

Επιτέλους πήρα και δοκίμασα αυτό το αντηλιακό, για το οποίο έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια. Είναι πραγματικά καταπληκτικό κάτω από το μακιγιάζ. Προσωπικά το χρησιμοποιώ αντί για primer όταν βάφομαι πρωί. Για την θάλασσα είχα της Bioderma, Photoderm Spot SPF 50, που ήταν επίσης πολύ καλό, απλά όχι ιδανικό με μακιγιάζ από πάνω.

Για το σώμα είτε στην παραλία, είτε στην πόλη, το Dry Mist της Garnier ήταν ο καλύτερός μου φίλος. Εύκολο να ψεκάσω ακόμη και την πλάτη μου μόνη μου, απορροφάται αμέσως, χωρίς λιπαρότητα, χωρίς να κολλάει, χωρίς ασπρίλα. Προσοχή όμως, άμα πέσει στο πάτωμα του μπάνιου σας, να το καθαρίστε για να μη γλιστρήσετε.

Επιτέλους βρήκα ένα φυσικό αποσμητικό που λειτουργεί καλά, όλη μέρα, ακόμη και τις πιο ζεστές μέρες. Προσωπικά, θεωρώ φυσιολογική λειτουργία του οργανισμού μας τον ιδρώτα και δε χρησιμοποιώ ανθιδρωτικά, που μπλοκάρουν τους πόρους και τον ιδρώτα. Είναι όμως δύσκολο να βρεθεί ένα αποσμητικό, που θα κρατήσει μακριά τις δυσάρεστες μυρωδιές, ειδικά σε ζεστό περιβάλλον. Το συγκεκριμένο είναι το καλύτερο, που έχω δοκιμάσει. Είχα πάρει τη μικρή συσκευασία από το Naturisimo, την τέλειωσα και πήρα τη μεγάλη. Επίσης, δοκίμασα το ίδιο αποσμητικό με άρωμα λεβάντας, αλλά δεν με ενθουσίασε γιατί ερέθισε το δέρμα μου. Με το συγκεκριμένο, τριαντάφυλλο και βανίλια, δεν είχα κανένα θέμα.

Είναι πολύ καλή ενυδατική με χρώμα για λιπαρό δέρμα, αλλά βγαίνει μόλις σε δύο αποχρώσεις και η πιο ανοιχτή (light) είναι σκούρα για μένα ακόμη και το καλοκαίρι. Όμως, αναμειγνύω το αντηλιακό προσώπου από Bioderma με λίγη ποσότητα από αυτή την κρέμα για ελαφριά κάλυψη, ενυδάτωση και προστασία από τον ήλιο. Επίσης, αναμειγνύω με πιο ανοιχτόχρωμα foundations, που έχω για δώσω λίγο περισσότερο χρώμα στο πρόσωπο τώρα το καλοκαίρι. Επειδή πήρα λίγο χρωματάκι, η κρέμα αυτή με εξυπηρέτησε πολύ τους τελευταίους μήνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου