Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

One Month, One Palette | Hourglass - Ambient Lighting Edit - Surreal Ligh

Η συγκεκριμένη παλέτα είναι limited edition από τα Χριστούγεννα 2016, αλλά κυκλοφορεί ακόμη. Είναι ιδανική για ταξίδια γιατί είναι μικρή και περιέχει ρουζ, bronzer, highlighter. Η συσκευασία είναι πλαστική, με εφέ μαρμάρου και έχει καλό, αρκετά μεγάλο καθρέφτη. Όλες οι πούδρες που περιέχει είναι εξαιρετικής ποιότητας. Έχουν καλή απόδοση και όχι υπερβολική. Ανακατεύονται εύκολα, με λίγες κινήσεις και γίνονται ένα με το δέρμα. Με εξαίρεση το κάτω δεξιά strobe highlighter, όλα τα υπόλοιπα, ενώ έχουν λαμπερό τελείωμα, δεν έχουν glitter. Την χρησιμοποιώ ασταμάτητα τις τελευταίες εβδομάδες και την πήρα και στις διακοπές μου. Σίγουρα υπάρχουν πολύ, πολύ πιο οικονομικές επιλογές, αλλά προσωπικά βρίσκω ότι η ποιότητα αυτής της παλέτας δε συναντάται συχνά... Αν δεν μου την έκαναν δώρο, δε νομίζω ότι θα έπαιρνα ποτέ την απόφαση να την αγοράσω από μόνη μου. Παρόλα αυτά, είμαι πολύ χαρούμενη που την έχω και τη χρησιμοποιώ. 


Η surreal light πούδρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε όλο το πρόσωπο. Την βρίσκω αρκετά λαμπερή, για το λιπαρό μου δέρμα και προτιμώ να τη χρησιμοποιώ ως ήπιο highlighter στην κορυφή των ζυγωματικών.

Η surreal bronze light είναι ένα ζεστό προς ουδέτερο bronzer με σατινέ τελείωμα, που ταιριάζει σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες. Το αποτέλεσμα δείχνει πολύ φυσικό αν και μπορείτε να χτίσετε την απόδοση σε περίπτωση που θέλετε περισσότερο χρώμα.

Η surreal glow πούδρα είναι ένα απαλό, ουδέτερο ροζ ρουζ που πάει με όλα τα μακιγιάζ και όλες τις ώρες της μέρας/όλες τις εποχές του χρόνου. Μου αρέσει πάρα πολύ το φυσικό, λαμπερό τελείωμά του και το χρώμα του.

Η surreal effect πούδρα είναι ένα έντονο ροζ, με ψυχρούς υποτόνους, που όμως μέσα έχει και λίγο ζεστό ροδακινί. Από την ανάμειξη προκύπτει ένα υπέροχο peachy pink, που είναι κολακευτικό σε όλους τους τόνους δέρματος κατά τη γνώμη μου. Έχει επίσης, λαμπερό τελείωμα. Θέλει ελαφρύ χέρι, κατά τη γνώμη μου και ιδανικά ένα stippling brush, γιατί έχει έντονη απόδοση. Ωστόσο και λάθος να γίνει, ανακατεύεται πολύ εύκολα και με τη πούδρα σας μπορεί να διορθωθεί εύκολα.

Η surreal strobe light πούδρα είναι ένα ελαφρώς ροδακινί highlighter, κατάλληλο για καλοκαίρι και πιο μαυρισμένο δέρμα. Έχει λεπτόκοκκο glitter και είναι αρκετά έντονο. Δείχνει πολύ ωραίο στα ζυγωματικά τα καλοκαιρινά βράδια.

Όλες οι πούδρες αυτής της παλέτας έχουν εξαιρετική διάρκεια στο δέρμα μου. Αν έχουν την ίδια ποιότητα και τα full size προϊόντα της Hourglass, θα τα τιμήσω κάποια στιγμή στο μέλλον.

Το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι ότι είναι πολύ ακριβή και λίγη η ποσότητα προϊόντος (αν και λόγω της καλής απόδοσης, δε χρειάζεται πολύ προϊόν κάθε φορά). Κάθε χρόνο βγάζουν μια αντίστοιχη παλέτα στις γιορτές, οπότε ακόμη κι αν δε βρείτε την ίδια, σίγουρα θα έχουν κάποια άλλη.



Ποσότητα: 4g - surreal light finishing powder | 1.4g x 4 (2 blushes, 1 bronzer, 1 highlighter)
Τιμή: 76.00
Βαθμός: 9/10

*cruelty free*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου