Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

Organic Surge - Deep Cleansing Face Mask

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑOrganic Surge
ΟΝΟΜΑDeep Cleansing Mask
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 75ml (η νέα συσκευασία, η παλιά που έχω είναι 50ml)
ΤΙΜΗ: €12.60
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑAqua/Water, Aloe Barbadensis extract*, Caprylic/Capric triglyceride, Isopropyl Myristate, Kaolin, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate, Cetearyl Alcohol, Citrus Limon (Lemon) Peel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) seed oil*, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil*, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil*, Cymbopogon Martinii (Palmarosa) Oil*, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil*, Citrus Aurantifolia (Lime) Peel Oil*, Mentha Piperita (Peppermint) Oil*, Anthemis Nobilis*, Ginkgo Biloba Leaf Extract*, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Ascorbic Acid, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Phytate, Xanthan Gum, Limonene, Geraniol, Linalool, Citral. *naturally-derived ingredient. Naturally occurring within essential oils.

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Καθαρίζει σε βάθος και αποτοξινώνει την επιδερμίδα, ενώ παράλληλα την αφήνει ενυδατωμένη και απαλή, να λάμπει από υγεία.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν έχω ενθουσιαστεί με τα αποτελέσματά της. Μου αρέσει μία μάσκα να έχει άμεσα, ορατά αποτελέσματα στο δέρμα μου από την πρώτη κιόλας χρήση. Η συγκεκριμένη μάσκα μυρίζει καταπληκτικά, σαν τάρτα λεμονιού. Απλώνεται πολύ εύκολα σαν παχύρευστη κρέμα και δεν "κοκαλώνει" στο πρόσωπο, όπως για παράδειγμα οι μάσκες από άργιλο. Μου αρέσει πολύ που δεν ερεθίζει το δέρμα μου και το αφήνει απαλό, καθόλου αφυδατωμένο. Ωστόσο, δεν βρίσκω ότι κάνει βαθύ καθαρισμό ή ότι δίνει λάμψη, όπως υπόσχεται. Δεν βοήθησε στην αντιμετώπιση της λιπαρότητας, ούτε προσωρινά. Ξεβγάζεται ευτυχώς, αρκετά εύκολα με χλιαρό νερό.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Μου αρέσει πολύ το άρωμα και η ευκολία χρήσης αυτής της μάσκας, αλλά δεν βρίσκω να κάνει κάτι εξαιρετικό στο δέρμα μου.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 6/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου