Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Empties | Άδειες Συσκευασίες | Ιούνιος 2017

Skincare | Περιποίηση Προσώπου

236ml | 6.80
Δεν μου άρεσε και δε θα το πάρω ξανά. Πρώτον, δεν μπορώ να βρω online κάποιο site της εταιρείας. Δεύτερον, μύριζε καρύδα αλλά όχι φυσικά, αντιθέτως είχε πολύ συνθετική μυρωδιά, που δεν μου άρεσε καθόλου! Το χρησιμοποίησα ως toner. Μετά τον καθαρισμό του προσώπου, ψέκαζα σε ένα βαμβάκι το νερό καρύδας και περνούσα το πρόσωπό μου. Έδινε ελάχιστα μια αίσθηση ενυδάτωσης. Ουσιαστικά όμως, δεν είδα καμία διαφορά στο δέρμα μου.

250ml | 8.75
Μου αρέσει πάρα πολύ σαν πρώτο βήμα στο ντεμακιγιάζ μου. Το έχω πάρει ξανά και συνεχίζω να το χρησιμοποιώ.

100ml | €7.94
Απαράδεκτο προϊόν! Δε θα το πάρω ποτέ ξανά! Είναι πολύ ακριβό για την λίγη ποσότητα που έχει. Δεν είναι καθόλου αποτελεσματικό. Όχι αδιάβροχο μακιγιάζ, αλλά καλά καλά μια απλή σκιά από τα βλέφαρα δε μπορεί να βγάλει. Χρειαζόμουν άπειρη ποσότητα κάθε φορά (το μπουκαλάκι έφτασε για περίπου δέκα χρήσεις) και πάλι δεν έβγαζε παρά τα μισά, όσο κι αν το πάλεψα. Άφηνε ένα άθλιο λιπαρό φιλμ στα μάτια και αν τυχόν έμπαινε λίγο μέσα στο μάτι, θόλωνε την όραση για λίγη ώρα. Τέλος η συσκευασία ήταν απαράδεκτη. Η "αντλία" που είχε εκτόξευε παντού προϊόν. Όταν ήταν κλειστό και το κουνούσα για να ανακατευτεί, το προϊόν έβγαινε έξω και έκανε τα πάντα χάλια...  Απλά άθλιο!

1 φακελάκι | €0.70
Κλασσικό αγαπημένο! Έχω κι άλλα!


Bodycare | Περιποίηση Σώματος


200ml (το μπουκάλι) | 8.06
Ουσιαστικά τέλειωσα ενάμιση μπουκάλι, γιατί το ένα από τα δύο ήταν χρησιμοποιημένο ως τη μέση τουλάχιστον. Όταν έχω θέμα με αλλεργίες κ.λπ. αυτά τα αφρόλουτρα με βοηθάνε πολύ. Καταπραΰνουν το δέρμα και δεν το ερεθίζουν καθόλου. Το καθαρίζουν και δεν το αφήνουν ξηρό. Θα το πάρω ξανά οπωσδήποτε. Θέλω να το έχω πάντα σε stock σε περίπτωση που το χρειαστώ.

Haircare | Περιποίηση Μαλλιών


250ml | 6.80
Δεν το τέλειωσα καν γιατί ήταν ένα εξαιρετικά κακό προϊόν για τα μαλλιά μου. Όχι μόνο δεν τα προστάτευε από τη θερμότητα, αλλά τα έκανε πολύ πιο ξηρά και φριζαρισμένα.

237ml | 5.10
Με έχουν απογοητεύσει τα περισσότερα σαμπουάν από Dessert Essence. Εκτιμώ το γεγονός ότι έχουν λιγότερα χημικά και περισσότερα φυσικά συστατικά, αλλά δυστυχώς, δεν έχω μείνει ικανοποιημένη. Το συγκεκριμένο σαμπουάν έκανε αφρό και καθάριζε σχετικά καλά τα μαλλιά. Τα άφηνε όμως μπερδεμένα και ξηρά, με αποτέλεσμα να δυσκολεύομαι πάρα πολύ να τα χτενίσω και να είναι πολύ φριζαρισμένα, όταν τα άφηνα να στεγνώσουν φυσικά. Επίσης, οι ρίζες γίνονταν λιπαρές σε λιγότερο από 12 ώρες από το λούσιμο. Σε καμία περίπτωση δεν τους έδωσε την λάμψη που υποσχόταν. Δε θα το πάρω ξανά κι ας μύριζε όμορφα.

225ml | €2.87
Πρέπει να το πάρω απόφαση ότι τα σαμπουάν αυτής της εταιρείας όχι μόνο δεν λειτουργούν σε μένα, αλλά κάνουν την κατάσταση χειρότερη. Δεν θα το πάρω ξανά.

150ml | 7.93
Ωραία μάσκα, μυρίζει όμορφα, αφήνει τα μαλλιά απαλά και εύκολα στο ξεμπέρδεμα... αλλά... τελειώνει πάρα πολύ γρήγορα και κοστίζει αρκετά. Νομίζω ότι δε θα την πάρω ξανά.

300ml | €5.66
Ευχάριστη έκπληξη αυτή η μάσκα μαλλιών! Καιρό είχα να δοκιμάσω προϊόν για τα μαλλιά από την Garnier και να μείνω ευχαριστημένη. Την πήρα επειδή ήταν σε προσφορά και είδα ότι δεν είχε parabens. Μύριζε πάρα πολύ όμορφα και άφηνε τα μαλλιά μου απαλά, χωρίς να τα βαραίνει. Βέβαια και αυτή η μάσκα μου τέλειωσε γρήγορα, αλλά τουλάχιστον είναι πιο οικονομική από την παραπάνω. Δεν ξέρω αν θα την πάρω ξανά άμεσα.

Makeup & Makeup Tools | Μακιγιάζ & Εργαλεία Μακιγιάζ


30ml | 4.96
Αυτό είναι το δεύτερο σωληνάριο του συγκεκριμένου foundation που τελειώνω. Σε γενικές γραμμές μου άρεσε, αλλά προς το τέλος (το τελευταίο ένα τέταρτο περίπου) ήταν βαρύ και ξηρό στο δέρμα μου. Δε ξέρω αν φταίει που πάλιωσε λίγο ή αν είχε κάποιο θέμα το δέρμα μου, πάντως δεν ήταν πολύ κολακευτικό. Η απόχρωση δεν μου ταιριάζει ακριβώς γιατί ροζίζει και εγώ έχω κίτρινους υποτόνους. Δυστυχώς, δεν υπάρχει μεγάλη χρωματική ποικιλία και δεν υπάρχει κάποια απόχρωση να μου ταιριάζει εκατό τοις εκατό. Όπως και να έχει είναι πολύ καλό για τα λεφτά του, αν έχετε λιπαρό δέρμα και θέλετε πολύ καλή κάλυψη. Δεν σκοπεύω να το πάρω άμεσα ξανά γιατί έχω αρκετά άλλα foundations, που πρέπει να χρησιμοποιήσω πριν λήξουν. Ίσως στο μέλλον κάποια στιγμή να το ξαναπάρω.

18.10
Το είχα δυόμιση περίπου χρόνια, αλλά δεν το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και έτσι άντεξε καιρό. Το συγκεκριμένο εμφάνισε μαύρα στίγματα και για καλό δεν είναι... ειδικά αφού δεν έφυγαν με το πλύσιμο. Έχω άλλο ένα πιο καινούριο που χρησιμοποιώ τώρα. 

€2.99
Τα έχω αντικαταστήσει με ίδια. Είναι μια καλή οικονομική λύση, αλλά επειδή είναι άσπρα λεκιάζουν εύκολα και από ένα σημείο και μετά δεν καθαρίζουν όσο και να προσπαθήσω. Είναι όμως αρκετά ανθεκτικά. Θεωρώ ότι αξίζουν τα λεφτά τους και κάνουν καλή δουλειά στην εφαρμογή του foundation. Το υλικό δε μοιάζει όμως με του beauty blender.

Nails | Νύχια


5ml | 5.66
Έχει μείνει λίγο στον πάτο του μπουκαλιού, που όμως δε μπορώ να το χρησιμοποιήσω γιατί δεν φτάνει το πινελάκι και πλέον έχει πήξει και το προϊόν. Ήταν ένα ωραίο διάφανο μπεζ χρωματάκι. Όλες οι εταιρείες έχουν τέτοιες αποχρώσεις. Δεν είχε καλή διάρκεια σε μένα. Δεν νομίζω ότι κυκλοφορεί πλέον αυτή η σειρά βερνικιών από τη L' Oreal. Ακόμη κι αν ήταν διαθέσιμο, δε θα το έπαιρνα ξανά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου