Δευτέρα 5 Ιουνίου 2017

Burberry - Light Glow Blush | Cameo Pink 02

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑBurberry
ΟΝΟΜΑLight Glow Blush
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Cameo Pink 02
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 7g
ΤΙΜΗ: €34.80
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑTalc, Zea Mays (Corn) Starch, Dimethicone, Zinc Stearate, Mica, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Zea Mays (Corn) Oil, Parfum (Fragrance), Butylparaben, Alpha-Isomethyl Ionone, Tin Oxide, Benzyl Benzoate, Hydroxycitronellal, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Rosa Canina Fruit Extract and BHT. [ +/- May Contain: Ci 15850 (Red 6, Red 7 Lake), Ci 19140 (Yellow 5 Lake), Ci 75470 (Carmine), Ci 77007 (Ultramarines), Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499 (Iron Oxides), Ci 77742 (Manganese Violet) and Ci 77891 (Titanium Dioxide)].

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται ένα ελαφρύ, υγιές, φωτεινό αποτέλεσμα στα μάγουλα. Είναι εύκολο στην εφαρμογή και δεν βγαίνει ποτέ βαρύ το αποτέλεσμα.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… είναι το αγαπημένο μου ρουζ από την ώρα που το πήρα και άρχισα να το χρησιμοποιώ! Δεν έχω συναντήσει ξανά τόσο εξαιρετική φόρμουλα σε ρουζ! Κατά τη γνώμη μου, έχει ακριβώς την κατάλληλη απόδοση χρώματος με ένα πέρασμα του πινέλου. Ακόμη κι αν το παρακάνετε, ανακατεύεται εύκολα και δείχνει απόλυτα φυσικό. Ενώ δεν έχει shimmer, δίνει μια φυσική λάμψη στα μάγουλα, που μου αρέσει πάρα πολύ. Η διάρκειά του είναι εξαιρετική, μου κρατάει όλη τη μέρα. Δεν το έχω νιώσει ποτέ βαρύ ή πουδρένιο. Αντιθέτως, γίνεται ένα με το δέρμα, κάτι σπάνιο σε προϊόν που είναι σε μορφή πούδρας. Η απόχρωση cameo pink, είναι ένα dusty ροζ και δίνει ένα φυσικό χρώμα υγείας στα μάγουλά μου. Έχει αρκετά έντονο άρωμα τριαντάφυλλου, που όμως μετά την εφαρμογή, δεν μπορώ να το ανιχνεύσω στο πρόσωπό μου. Η συσκευασία είναι βαριά, πολυτελής, απλή και γερή. Περιέχει καθρέφτη και μικρό πινέλο, πρακτικό για ταξίδια. Είναι ένα ακριβό, πολύ ακριβό ρουζ, αλλά αν έχετε τη δυνατότητα ή θέλετε να κάνετε ένα δώρο στον εαυτό σας, σίγουρα πιστεύω ότι αξίζει να ρίξετε μία ματιά.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Για μένα είναι το ιδανικό ρουζ και από άποψη ποιότητας, φόρμουλας και ως προς το χρώμα!

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Ναι... ίσως πάρω μία ακόμη απόχρωση κάποια στιγμή στο μέλλον.

ΒΑΘΜΟΣ: 10/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου