Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

RCMA - No-Color Powder

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑRCMA
ΟΝΟΜΑNo-color Powder
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 85g
ΤΙΜΗ: €14.00
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑTalc, Silica

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται ότι είναι μία ελαφριά, λεπτοαλεσμένη πούδρα, κατάλληλη για όλους τους τόνους επιδερμίδας. Είναι ιδανική για να σετάρει το μακιγιάζ σε όλο το πρόσωπο, χωρίς να αφήνει χρώμα. Βοηθάει να κρατήσει το μακιγιάζ όλη μέρα. Τέλος, είναι ιδανική για τη μέθοδο του baking.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε! Την δοκίμασα για να σετάρω το concealer κάτω από τα μάτια με δύο τρόπους. Πρώτα, με ένα πινέλο και με λίγη ποσότητα και άλλη φορά, με τη μέθοδο του baking και ένα νωπό beauty blender. Και στις δύο περιπτώσεις το αποτέλεσμα δε μου άρεσε και η περιοχή έδειχνε πιο ξηρή, πιο αφυδατωμένη και αρκετά λευκή, σαν να είχα βάλει τριμμένη κιμωλία (ειδικά με το baking). Επίσης, δοκίμασα να σετάρω όλο το πρόσωπο, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα δεν ήταν ωραίο. Το προϊόν καθόταν πάνω από το δέρμα και δεν γινόταν ένα με αυτό. Επίσης, άφηνε πάρα πολύ άσπρο εφέ. Τέλος, δεν κατάφερε να με κρατήσει ματ για περισσότερη ώρα ή να παρατείνει τη διάρκεια του μακιγιάζ μου. Η συσκευασία δεν είναι καθόλου βολική και εύχρηστη. Τα βίντεο και οι συμβουλές, που είδα στο internet, δεν με βοήθησαν δυστυχώς. Αν έχετε αυτή την πούδρα και σας αρέσει, αφήστε μου ένα σχόλιο, πως την χρησιμοποιείτε παρακαλώ!

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Κάνει το δέρμα μου να δείχνει ξηρό και αφύσικα λευκό, ενώ παράλληλα δεν παρατείνει τη διάρκεια του μακιγιάζ μου.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 2/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου