Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

Maybelline - Master Precise Skinny Gel Pencil

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑMaybelline
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Defining Black
ΤΙΜΗ: €7.32
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ:DIMETHICONE,CERESIN,TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYETHYLENE STEAROXY DIMETHICONE, BHT, SILICA, GLYCINE SOJA OIL / SOYBEAN OIL, TOCOPHEROL, [+/- MAY CONTAIN: CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES, MICA].

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Είναι ένα μηχανικό μολύβι ακριβείας και έχει μεγάλη διάρκεια. Γράφει εύκολα και ομοιόμορφα.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε καθόλου. Δεν έχει το έντονο, μαύρο χρώμα που θα ήθελα. Η διάρκειά του στο εσωτερικό του ματιού δεν είναι καλή. Μέσα σε 1-2 ώρες, το προϊόν έχει "τρέξει" και έχει μουτζουρώσει κάτω από τα μάτια. Για να γράψει στο εσωτερικό του ματιού πρέπει να το περάσω 8-10 φόρες. Το δοκίμασα και ως liner στο πάνω βλέφαρο, αλλά δεν έμεινα ικανοποιημένη. Δεν απλώνεται εύκολα και ομοιόμορφα, ενώ για να γράψει, τραβάει το δέρμα στα βλέφαρα και τις περισσότερες φορές σπάει η μύτη του. Είναι αρκετά ξηρό και δεν θυμίζει gel σε καμία περίπτωση. Ενώ είναι μηχανικό, ανεβαίνει μόνο προς τα πάνω και δεν κατεβαίνει. Η φούξια συσκευασία είναι χαριτωμένη και το κάνει να ξεχωρίζει. Είναι πάρα πολύ λεπτό, αλλά η κορυφή του δεν είναι μυτερή, είναι φλατ. Αν πάω να τη διαμορφώσω, σπάει εύκολα. Αν προσπαθήσω να το χρησιμοποιήσω με την πλαϊνή πλευρά, σπάει και πάλι. Με δυσκολεύει στο ξέβαμμα αρκετά, λες και δεν είναι αρκετό που δεν είναι σταθερό. Τέλος, ερεθίζει τα μάτια μου και νιώθω ένα ελαφρύ τσούξιμο και μια ενόχληση όση ώρα το φοράω.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Δεν είναι αρκετά μαύρο, δεν έχει καλή διάρκεια, δεν γράφει εύκολα, η μύτη σπάει εύκολα αν ασκήσω λίγη έξτρα πίεση, το προϊόν μόνο ανεβαίνει, δεν κατεβαίνει. Δεν είναι κατάλληλο για τα ευαίσθητα μάτια μου.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 1/10


2 σχόλια:

  1. Κριμα και η συγκεκριμενη εταιρια βγαζει ωραια προιοντα.Εγω χρησιμοποιω τα μηχανικα μολυβια της The One Oriflame ειναι εξαιρετικα στα προτεινω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, αυτό το μολύβι δεν μου φάνηκε καλό. Διάβασα ότι κι άλλες κοπέλες αντιμετώπιζαν παρόμοια προβλήματα με μένα. Α ωραία, θα τα έχω υπόψη μου αν βρω αντιπρόσωπο, να τα δοκιμάσω. Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή