Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

Empties | Άδειες Συσκευασίες | Μάιος 2017

Γεια σας! Ώρα να δούμε ποια προϊόντα περιποίησης τέλειωσα μέσα στον Μάιο!

Skincare ~ Περιποίηση Προσώπου


300ml/€14.90
Είναι το αγαπημένο μου καθαριστικό προσώπου τα τελευταία χρόνια! Το έχω πάρει ξανά ήδη. 

160ml/€12.50
Ήταν το αγαπημένο μου για να ξεβάφω το μακιγιάζ των ματιών μου, αλλά πλέον δε λειτουργεί σε μένα. Ίσως, εκτός από τη συσκευασία, να άλλαξαν και τη φόρμουλα. Δε θα το πάρω ξανά.

2 strips/€4.20 (το κουτί με τα 6)
Τα αγαπημένα μου! Έχω πάρα πολλά σε απόθεμα!

4.3g/€5.80
Μου άρεσε πάρα πολύ και όταν τελειώσω κάποια άλλα lip balms που έχω, θα το πάρω ξανά με το άρωμα βανίλιας όμως, που μου αρέσει περισσότερο.

7ml/δείγμα δωρεάν
Ενώ πέρσυ, που είχα δοκιμάσει ένα αντίστοιχο δείγμα μου είχε αρέσει, φέτος δεν είδα καμία διαφορά. Δε θα το πάρω.

Bodycare ~ Περιποίηση Σώματος


250ml/€1.20
Από τα αγαπημένα μου αφρόλουτρα, αν και τελειώνει πολύ γρήγορα. Θα ήθελα να το πάρω ξανά στο μέλλον. Έχει μια γλυκιά μυρωδιά, αφήνει το δέρμα απαλό και κάνει ωραίο αφρό.

250ml/€2.30
Ήταν καλό, αλλά δε νομίζω να το πάρω ξανά. Άφηνε το δέρμα απαλό και έκανε πλούσιο αφρό στο σφουγγάρι. Το άρωμά του είναι το κλασσικό του σαπουνιού, όχι κάτι ιδιαίτερο.

200ml/€6.30
Χρησιμοποιώ αυτή την ενυδατική στα πόδια, όπου το δέρμα μου είναι πολύ ευαίσθητο και ξηρό. Δίνει βαθιά ενυδάτωση και δεν ερεθίζει το δέρμα. Την έχω πάρει ξανά.

50ml/€11.60
Δεν μου άρεσε καθόλου η έντονη μυρωδιά βοτάνων που είχε. Έδινε μέτρια ενυδάτωση, όχι κάτι φοβερό.

Haircare ~ Περιποίηση Μαλλιών


200ml/€3.50
Αγαπημένο, το πήρα ξανά!

125ml/€5.80
Σταθερή αξία. Το έχω πάρει ξανά ήδη.

300ml/€1.20
Κλασσικό σαμπουάν. Μου αρέσει πολύ να πλένω τα πινέλα μου με αυτό και καμιά φορά και τα μαλλιά μου (αλλά όχι συχνά). Κάποια στιγμή θα το ξαναπάρω.

250ml/€10.35
Ήταν οκ, τίποτα φοβερό. Μύριζε όμορφα, αλλά δεν είδα να κάνει κάτι για μαλλιά μου, ούτε έδινε λάμψη.

354ml/€15.00
Εκτός από καταπληκτική μυρωδιά φρούτων (νομίζω μούρων), ήταν και πολύ καλή για τις άκρες των μαλλιών μου και βοηθούσε στην ενυδάτωσή τους. Χρειαζόμουν λίγη ποσότητα. Δεν βάραινε τα μαλλιά μου. Όταν τελειώσω τις μάσκες που έχω, θα την πάρω ξανά!

118ml/€10.40
Δεν μου άρεσε καθόλου. Βάραινε τα μαλλιά μου αν το παραέκανα. Δεν ψέκαζε ομοιόμορφα. Μετά το στέγνωμα με το πιστολάκι τα μαλλιά μου ήταν ξηρά, οπότε δεν έκανε πολύ καλή δουλειά με τη θερμοπροστασία. Δε θα το πάρω ξανά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου