Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Αγαπημένα Προϊόντα Μαΐου 2017!

Η lotion μου αρέσει περισσότερο από το αντίστοιχο body butter γιατί απορροφάται πιο γρήγορα. Επίσης, η συσκευασία με αντλία είναι φοβερά πρακτική και εύχρηστη. Το άρωμα μου αρέσει πάρα πολύ, είναι κάτι ιδιαίτερο και διαφορετικό από πολλές άλλες body lotions που έχω δοκιμάσει. Θέλει λίγο χρόνο να απορροφηθεί, αλλά όχι πάρα πολύ. Το άρωμα κρατάει λίγες ώρες στο δέρμα, αλλά περνάει στα ρούχα που μυρίζουν για περισσότερο. Αφήνει το δέρμα απαλό κι ενυδατωμένο.

Physician's Formula - Butter Bronzer Murumuru Butter Bronzer
Μου αρέσει πολύ γιατί απλώνεται εύκολα, ανακατεύεται γρήγορα, έχει φυσικό τελείωμα και η απόχρωση ταιριάζει πολύ στην ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα μου. Η απόδοσή του είναι η ιδανική (ούτε πάρα πολύ αχνή, ούτε υπερβολικά έντονη). Η διάρκειά του είναι ικανοποιητική. Μυρίζει σαν καρύδα και μου θυμίζει καλοκαίρι! Έχει όντως βουτυρένια υφή!

Λατρεύω αυτή την απόχρωση! Είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα για άνοιξη και καλοκαίρι ειδικά! Το κραγιόν αυτό είναι ματ και πάρα πολύ σταθερό, επομένως και λίγο ξηρό. Όταν νιώσω τα χείλη μου λίγο αφυδατωμένα στη διάρκεια της μέρας, βάζω λίγο διάφανο lip balm και είναι μια χαρά.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου