Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Flashback Favourites | Απρίλιος 2016


Δεν είναι πια αγαπημένο... Δεν ξέρω γιατί ακριβώς, αλλά ξεπέρασα τον έρωτά μου γι' αυτό το κραγιόν. Το έχω ακόμη στη συλλογή μου, αλλά δεν το φοράω πολύ συχνά πια.

Μου αρέσει ακόμη πάρα πολύ, ειδικά για άνοιξη και καλοκαίρι! Πολύ όμορφο χρώμα, με εξαιρετική απόδοση και διάρκεια! Τώρα που ανοίγει ο καιρός, ξαναβγαίνει από το συρτάρι μου κι αυτό!

Μου αρέσει, αλλά αφού χρησιμοποίησα άλλα 2-3 σωληνάρια, την έχω βαρεθεί πλέον και πήρα άλλη κρέμα χεριών για αλλαγή. Θα την έπαιρνα ξανά στο μέλλον όμως.

Τέλειωσα το μπουκαλάκι που είχα πέρσυ και πριν λίγες βδομάδες αγόρασα το τρίτο μου μπουκαλάκι! 

Την έχω ακόμη αυτή την παλέτα και την χρησιμοποιώ! Μου αρέσει πάρα πολύ και έχει πια αντικαταστήσει την Naked 2 από την Urban Decay!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου