Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Essence - I Love Colour Intensifying Eyeshadow Base

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑEssence
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 4ml
ΤΙΜΗ: €3.19
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑAQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, GLYCERIN, ISODODECANE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, DIMETHICONOL, MICA, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, SODIUM CHLORIDE, CERA ALBA (BEESWAX), STEAROYL INULIN, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, TIN OXIDE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, PHENOXYETHANOL, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: "Ώθηση στο χρώμα. Χρησιμοποιώντας την ως primer, η βάση σκιάς ματιών κάνει κάθε σκιά ακόμη πιο φωτεινή, πιο έντονη χρωματικά και με μεγαλύτερη διάρκεια. Η κρεμώδης υφή της σε μαλακό ροζέ μπορεί επίσης να φορεθεί μόνη της χωρίς να εγκαθίσταται στην πτυχή του ματιού." [πηγή]

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε. Έχω λιπαρά βλέφαρα και αν δεν βάλω πρώτα μία καλή βάση, η σκιές μου δεν έχουν διάρκεια. Δοκίμασα την συγκεκριμένη βάση από την Essence, η οποία είναι πολύ οικονομική, αλλά δυστυχώς δεν έμεινα ικανοποιημένη. Το βασικό μου πρόβλημα ήταν ότι οι σκιές δεν έμεναν αναλοίωτες όλη τη μέρα. Λίγες ώρες μετά είχαν ξεθωριάσει τα χρώματα και είχε μαζευτεί προϊόν στη κόγχη του βλεφάρου, δημιουργώντας αυτές τις αντιαισθητικές γραμμές. Επίσης, τα βλέφαρα μου είναι αρκετά πιο σκούρα από το υπόλοιπο δέρμα μου και η συγκεκριμένη βάση δεν τα αποχρωμάτισε επαρκώς. Δεν έκανε τα χρώματα των σκιών πιο έντονα. Τέλος, οι σκιές δεν απλώνονταν ομοιόμορφα πάνω από τη συγκεκριμένη βάση και με δυσκόλεψαν στην εφαρμογή και στην ανάμειξη.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Δυστυχώς, η βάση σκιών της Essence δεν έφτασε τις προσδοκίες μου. Αν έχετε κι εσείς πολύ λιπαρά βλέφαρα, καλύτερα να την αποφύγετε. 

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι!

ΒΑΘΜΟΣ: 1/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου