Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Rimmel London - BB Cream

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑRimmel London
ΟΝΟΜΑBB Cream
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Very Light
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 30ml
ΤΙΜΗ: €13.80
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑCrosspolymer, Aluminum Dimyristate, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Benzyl Salicylate, BHT, BIS-PEG/PPG-14/14 Dimethicone, Butylphenyl Methylpropional, Disodium Stearoyl Glutamate, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Hexyl Cinnamal, Kaolin, Lactic Acid, Laminaria Saccharina Extract, Limonene, Linalool, Nylon-12, Pentaerythrityl Tetra-Di-Tbutyl Hydroxyhydrocinnamate, Sorbitol, Spiraea Ulmaria Extract, Tocopherol, Triethoxycaprylylsilane, Salicylic Acid, Parfum/Fragrance, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499).

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται ότι είναι ένα προϊόν 9 σε 1: λειτουργεί σαν primer, σαν ενυδατική, κάνει τους πόρους μικρότερους, καλύπτει τις ατέλειες, δίνει ομοιόμορφο αποτέλεσμα, έχει ματ τελείωμα αλλά και λαμπερό και φυσικό (???), έχει αντηλιακή προστασία με SPF 25... Οκ, τα έχει όλα και συμφέρει... λένε...

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε καθόλου! Καταρχάς, δε γίνεται ένα προϊόν βάσης να προσφέρει και ματ και φωτεινό/λαμπερό και φυσικό τελείωμα. Το παρακάναν με τις υποσχέσεις τους νομίζω. 
Η πιο ανοιχτή απόχρωση δεν είναι αρκετά ανοιχτή, για μένα και στη διάρκεια της μέρας σκουραίνει και γίνεται πιο πορτοκαλί. Επιπλέον, δεν έχει αρκετές αποχρώσεις, ώστε να ταιριάζει σε περισσότερους ανθρώπους. Είναι πολύ δύσκολο να απλώσω το προϊόν στο πρόσωπό μου. Δοκίμασα να το εφαρμόσω με τα δάχτυλά μου, με πινέλα, με νωπό beauty blender... αλλά δε μου άρεσε με κανέναν τρόπο. Το προϊόν "μετακινείται" και δεν απλώνεται ομοιόμορφα. Δε γίνεται ένα με το δέρμα, αντιθέτως κάθεται πάνω του και είναι εμφανές. Μάζεψε αμέσως στους πόρους και τόνισε ξηρά σημεία, που δεν ήξερα καν ότι είχα. Το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν καθόλου κολακευτικό. Σε καμία περίπτωση δεν είναι αρκετά ενυδατικό, ώστε να μην βάλω πριν την ενυδατική κρέμα μου. Το δοκίμασα και με primer και χωρίς, αλλά δεν είδα κάποια θετική διαφορά. Η διάρκειά του σε μένα, που έχω λιπαρό δέρμα, δεν ήταν καλή. Μια-δυο ώρες μετά την εφαρμογή είχα εμφανίσει αρκετή λιπαρότητα, η οποία διαλύει το προϊόν, ειδικά στη ζώνη Τ. Η κάλυψη που δίνει είναι ελαφριά προς μέτρια και όταν προσπαθώ να τη "χτίσω", το αποτέλεσμα φαίνεται πολύ παστωμένο. Εκτιμώ το SPF25, αλλά τίποτα άλλο!!!

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Ανακεφαλαιώνοντας, δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η BB κρέμα, γιατί δεν απλώνεται εύκολα, δεν φαίνεται ωραία στο δέρμα μου, το χρώμα δεν μου ταιριάζει και οξυδώνεται στη διάρκεια της μέρας, η διάρκειά είναι κακή και η λιπαρότητα έρχεται γρήγορα στην επιφάνεια και διαλύει το προϊόν, η κάλυψη που δίνει δεν μου είναι αρκετή.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Ποτέ!

ΒΑΘΜΟΣ: 1/10


2 σχόλια: