Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Empties: Φεβρουάριος 2017!

Skincare


St. Ives - Sensitive Gentle Facial Wipes (35 μαντηλάκια/1.17€)

Είναι οκ, όχι κάτι φοβερό. Μόνο ως λύση ανάγκης χρησιμοποιώ μαντηλάκια για το ντεμακιγιάζ μου. Τα χρησιμοποιώ επίσης όταν βάφομαι, για να καθαρίσω makeup από τα χέρια μου ή όπου αλλού έχω λερώσει. Πάντα έχω ένα πακέτο μαντηλάκια στο συρτάρι μου.

Neutrogena - Makeup Remover Cleansing Towelettes (25 μαντηλάκια/1.17€)
Είναι από τα χειρότερα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ που έχω χρησιμοποιήσει. Δεν αφαιρούν παρά ελάχιστο από το μακιγιάζ του προσώπου. Δεν είναι αρκετά υγρά για να είναι αποτελεσματικά. Ερεθίζουν το πρόσωπο και τα μάτια μου, ενώ δεν αφαιρούν καθόλου την απλή μάσκαρα. Υποτίθεται είναι απαλά και μπορούν να αφαιρέσουν και αδιάβροχο μακιγιάζ... Δεν το νομίζω. Έχω άλλο ένα πακέτο δυστυχώς, αλλά δεν τα χρησιμοποιώ για το πρόσωπο. Μόνο για να καθαρίζω τα χέρια μου την ώρα που βάφομαι. 

Beauty Formulas - Tea Tree Deep Cleansing Nose Pore Strips (6 φακελάκια/4.20€~1 nose strip/0.70€)

Είναι τα αγαπημένα μου nose strips! Βοηθάνε αρκετά με τα μαύρα στίγματα και τους πόρους στη μύτη.

Caudalie - Vinosource Moisturizing Sorbet (2ml/δείγμα δωρεάν)
Δεν μου άρεσε, γιατί δεν ταίριαξε στο δέρμα μου, το οποίο είναι μεικτό προς λιπαρό. Βρήκα ότι είναι πολύ ενυδατική για μένα αυτή η κρέμα, με αποτέλεσμα να βγάζω έξτρα λιπαρότητα στη διάρκεια της μέρας.

Sephora - Instant Depuffing Eye Mask (1 μάσκα/2.45€)

Αυτή η μάσκα δεν κυκλοφορεί πια. Ήταν αρκετά καλή όμως, ειδικά αν την είχα στο ψυγείο πριν την χρησιμοποιήσω.

Montagne Jeunesse/7th Heaven - Chocolate Mud Masque (20g το φακελάκι/1.12€)

Δεν μου άρεσε αυτή η μάσκα. Βρήκα τη μυρωδιά σοκολάτας αρκετά συνθετική και ψεύτικη. Επίσης, άφησε το δέρμα μου αρκετό ξηρό και με την αίσθηση ότι με "τραβάει". Προτιμώ από την ίδια εταιρεία την Hot Chocolate Masque με σοκολάτα και πορτοκάλι. Το ένα φακελάκι έφτασε για 2-3 χρήσεις. Δε θα την πάρω ξανά. 

Αν έχετε ξηρό ή αφυδατωμένο δέρμα είναι μια πολύ καλή μάσκα! Αν χρειαστεί, θα την πάρω ξανά. Κανονικά έχω λιπαρό δέρμα, αλλά αν είναι αφυδατωμένο, καμένο από τον ήλιο ή ερεθισμένο από κάποιο προϊόν, με τη συγκεκριμένη μάσκα ή με εκείνη που έχει αλόη, σώζομαι. Το ένα φακελάκι έφτασε για δύο χρήσεις.

Tata Harper - Resurfacing Mask (3ml το φακελάκι/1.76€)

Δεν είναι κάτι το φοβερό, φανταστικό, που να αξίζει την υψηλή τιμή που έχει (30ml/54.52€)... Αφήνει το δέρμα απαλό και καθαρό, όπως και πάρα πολλές άλλες, πολύ πιο οικονομικές μάσκες. Δε θα πάρω το κανονικό μέγεθος σε καμία περίπτωση. Τα δύο φακελάκια έφτασαν για πέντε συνολικά χρήσεις. 

L'Occitane - Divine Harmony Serum (1ml/δείγμα δωρεάν)
Πολύ αρωματισμένο και με ενόχλησε. Έβγαλα σπυράκια μετά από κάθε χρήση (μου έφτασε για 2-3 χρήσεις). Δε θα το αναζητήσω σε καμία περίπτωση.

L' Occitane - Divine Eyes (1ml/δείγμα δωρεάν)
Πολύ βαριά αρωματισμένη, λεπτόρευστη κρέμα. Δε μου άρεσε καθόλου γιατί με ενόχλησε το άρωμα και ερέθισε τα μάτια μου. Επιπλέον, δεν ενυδάτωσε επαρκώς την περιοχή κάτω από τα μάτια. Δε θα πάρω το προϊόν για κανένα λόγο.

Oskia - Renaissance Cleansing Gel (2ml/δείγμα δωρεάν)
Είχε ένα ήπιο, ευχάριστο άρωμα και ο καθαρισμός του προσώπου με αυτό το προϊόν ήταν μια ευχάριστη διαδικασία, αλλά δεν βρήκα ότι είναι κάτι εξαιρετικό για τις δικές μου ανάγκες, οπότε δε θα το αγοράσω στο μέλλον.


Ήταν αρκετά αρωματισμένο. Το χρησιμοποίησα πέντε φορές και δεν μου άρεσε καθόλου. Έβγαλα μικρά σπυράκια και πολλή λιπαρότητα. Δε μου ταίριαξε καθόλου και δε θα το αγοράσω.

Korres - Grapefruit Instant Brightening Mask (18ml/9.80€)
Δεν μου άρεσε καθόλου η μυρωδιά αυτής της μάσκας. Μου θύμιζε καθαριστικό προϊόν για το σπίτι. Αυτό από μόνο του έκανε τη διαδικασία δυσάρεστη και καθόλου χαλαρωτική. Επιπλέον, δεν είδα καμία απολύτως διαφορά στο δέρμα μου. Τέλος, βρίσκω ότι οι μάσκες του Κορρέ έχουν μικρή ποσότητα και χωρίς έκπτωση, για μένα, δεν αξίζουν τα χρήματά τους. Τη συγκεκριμένη δε θα την πάρω ξανά!

Pixi by Petra (250ml/21.13€)
Είναι πιθανότατα το καλύτερο τόνερ που έχω χρησιμοποιήσει. Όσο καιρό το χρησιμοποιούσα συστηματικά είδα θετική διαφορά στην υφή του δέρματος. Μου κράτησε πολύ καιρό και πιστεύω ότι αξίζει τα χρήματά του. Θέλω να το πάρω ξανά!

Bodycare


The Yorkshire Soap Co. - Botanical Soap Bar: Exfoliating Almond and Walnut (100g/3.51€)
Μυρίζει πάρα πολύ απαλά πικραμύγδαλο, αλλά δε μένει το άρωμα στο δέρμα. Κάνει πολύ ήπια απολέπιση, χωρίς να αφυδατώνει το δέρμα. Δεν τρελάθηκα και δε θα το αναζητήσω ξανά.

Origins - Make a Difference | Rejuvenating Hand Treatment (15ml/4.58€)
Αρκετά καλή ενυδατική χεριών με ωραίο άρωμα εσπεριδοειδών. Συνήθως δε μου αρέσουν τα προϊόντα που μυρίζουν σαν εσπεριδοειδή, αλλά η συγκεκριμένη εκδοχή μου άρεσε πολύ. Το άρωμα ήταν πιο γλυκό και όχι τόσο ξινό. Η κρέμα άφηνε τα χέρια μου απαλά, ενυδατωμένα και χωρίς ίχνος λιπαρότητας. Το κανονικό μέγεθος είναι όμως αρκετά ακριβό για μένα, οπότε δεν σκοπεύω να την αγοράσω.


Ένα ελαφρύ λουλουδένιο άρωμα με μέτρια διάρκεια. Μου άρεσε, αλλά δεν είναι το αγαπημένο μου. Χαίρομαι που το χρησιμοποιήσα όλο, αλλά δε θα το πάρω ξανά.

Palmolive - Shower Cream | Gourmet - Strawberry Touch (250ml/1.76€)
Έχει μια γλυκιά μυρωδιά φράουλας, που μου αρέσει πάρα πολύ. Κάνει πλούσιο αφρό και αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο. Είναι λίγο δύσκολο να ξεβγαλθεί λόγω της ενυδατικής ιδιότητάς του. Θα ήθελα να το πάρω ξανά!

Giovanni - Moisturizing Shave Cream, Refreshing, Pink Grapefruit & Pomegranate (207ml/6.67€)
Έχω πάρα πολύ ευαίσθητο δέρμα, ειδικά στα πόδια και αυτή η κρέμα ήταν καταπληκτική. Διευκόλυνε το ξύρισμα, δεν ερέθισε καθόλου το δέρμα και το άφηνε απαλό και ενυδατωμένο. Θα ήθελα να την πάρω ξανά στο μέλλον, αλλά δεν είναι πολύ εύκολο να τη βρω...

Nivea - Deodorant Pure & Natural Action (150ml/2.57€)
Είναι από τα λίγα αποσμητικά σε spray που δεν έχουν αλουμίνιο, parabens και δεν ερεθίζουν το δέρμα μου. Δεν είναι κατά του ιδρώτα, αλλά κατά των οσμών. Κάνει αρκετά καλή, για χειμώνα, δουλειά και θα το πάρω ξανά.

Montagne Jeunesse/7th Heaven - Foot Soak & Foot Lotion (12ml foot soak & 5ml foot lotion/1.11€)

Μου άρεσε πάρα πολύ και το ξαναπήρα!!! Έκανα ποδόλουτρο με το foot soak και ζεστό νερό. Μετά, αφού στέγνωσα τα πόδια μου, άπλωσα την κρέμα. Τα πόδια μου ήταν πολύ απαλά και ξεκούραστα! 

Haircare


Μυρίζει λίγο καρύδα, αλλά όχι πολύ ωραία. Βρήκα ότι ήταν ακριβή μάσκα για την ποσότητα που είχε. Επιπλέον, δεν είδα κάποια διαφορά στις άκρες των μαλλιών μου. Την χρησιμοποιούσα μετά από κάθε λούσιμο, αντί για conditioner. Δεν έδωσε έξτρα ενυδάτωση στις ξηρές και ταλαιπωρημένες άκρες των μαλλιών μου. Με διευκόλυνε αρκετά στο ξέπλεγμα, αλλά τίποτα περισσότερο. Δε θα την πάρω ξανά.

Το αγαπημένο μου dry shampoo. Το έχω πάρει ξανά!

Makeup


Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτική κριτική εδώ. Μου άρεσε πολύ, αλλά σε μένα δεν είχε καθόλου καλή διάρκεια. Δε θα την πάρω ξανά.

Milani - Supreme Khol Kajal Eyeliner | Blackest Black (0.35g/12.83€)
Μου άρεσε που είναι μηχανικό μολύβι με αρκετά λεπτή μύτη και έντονο μαύρο χρώμα. Είναι αρκετά μαλακό και γράφει εύκολα στην εσωτερική γραμμή του ματιού. Δυστυχώς όμως, δεν έχει πολύ καλή διάρκεια και σύντομα μετά την εφαρμογή "τρέχει" και μουτζουρώνει κάτω από τα μάτια. Έχει καλύτερη διάρκεια στο πάνω βλέφαρο, αλλά δεν γράφει πάρα πολύ εύκολα... Χαίρομαι που κατάφερα να το τελειώσω! Δε θα το πάρω ξανά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου