Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Barry M - Mist & Fix Setting Spray | Matte

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑBarry M
ΟΝΟΜΑMist & Fix Setting Spray | Matte
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 50ml
ΤΙΜΗ: €5.78
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑAqua, Propylene Glycol, VP/VA Copolymer, Alcohol, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, Centaurea Cyanus Flower Extract, Sodium Salicylate, Plantago Lanceolata Leaf Extract, Mahonia Aquifolium Extract

*Cruelty Free*

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται φρέσκο και μακράς διάρκειας μακιγιάζ, ενώ φροντίζει το δέρμα.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου αρέσει. Πρώτον, βρίσκω ότι είναι λίγο ακριβό για την ποσότητά του. Δεύτερον, μυρίζει λίγο έντονα, όχι ευχάριστα και έχει αρκετό αλκοόλ. Τρίτον, αν το χρησιμοποιώ πολλές συνεχόμενες μέρες, αφυδατώνει το δέρμα μου, μάλλον λόγω του αλκοόλ. Τέταρτον, δεν κρατά μακριά τη λιπαρότητα, ούτε και το μακιγιάζ στη θέση του για ώρες, όπως υπόσχεται. Το μόνο θετικό που βρήκα είναι ότι ψεκάζει ομοιόμορφα και δεν πιτσιλάει μεγάλες σταγόνες στο πρόσωπο. Θα μπορούσα επίσης να αναφέρω ως θετικό, ότι όταν το ψεκάζω μετά την πούδρα, δίνει ένα πιο φυσικό τελείωμα, όπως π.χ. το Fix+ της MAC (το οποίο όμως είναι πολύ καλύτερο για το δέρμα μου). Ωστόσο, δεν είναι αρκετό για μένα ώστε να το πάρω ξανά ή να το προτείνω σε κάποιον. Προσοχή, μην το χρησιμοποιήσετε για να νοτίσετε πινέλο ή σκιά, θα τσούξει τα μάτια σας.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Δεν είδα καμία διαφορά στη διάρκεια και στην ποιότητα του μακιγιάζ μου με αυτό το προϊόν. Επιπλέον, με συχνή χρήση άφηνε το δέρμα μου ξηρό και αφυδατωμένο. 

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 3/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου