Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Αγαπημένα Προϊόντα Φεβρουαρίου 2017!

Μέσα στον Φεβρουάριο δοκίμασα αρκετά προϊόντα που δεν μου άρεσαν και επικέντρωσα τις προσπάθειές μου να τελειώσω ορισμένα που τα είχα καιρό και είχε μείνει λίγη ποσότητα. Κατά συνέπεια, δεν έχω να σας μιλήσω για πολλά αγαπημένα. 

Έχω αναφερθεί και στο παρελθόν σε αυτή την κρέμα ματιών, γιατί είναι ίσως η μόνη κρέμα για τα μάτια, με την οποία μπορώ να δω μια διαφορά στους μαύρους κύκλους. Δεν τους εξαφανίζει και δεν περιμένω κάτι τέτοιο, αλλά βοηθά σημαντικά να μην είναι τόσο έντονοι. Για μεγάλο διάστημα, δε μπορούσα να τη βρω και είμαι κατενθουσιασμένη, που την έχω πάλι και είναι ξανά μέρος της καθημερινής ρουτίνας μου.

Αυτή η μάσκα μαλλιών είναι ανάμεσα στις τοπ αγαπημένες μου! Είχα πολύ καιρό να τη χρησιμοποιήσω και θυμήθηκα πάλι πόσο μου αρέσει! Μυρίζει πολύ όμορφα, ενυδατώνει τις άκρες των μαλλιών μου, χωρίς όμως να τα βαραίνει! Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι έχει λίγη ποσότητα και την τελειώνω γρήγορα, καθώς την χρησιμοποιώ κάθε φορά που λούζομαι.

Η πλαστική χτένα με αραιά δόντια είναι κάτι που πρώτη φορά δοκιμάζω στη διάρκεια του λουσίματος. Συγκεκριμένα, αφού λουστώ και βάλω τη μάσκα στα μαλλιά μου (από τη μέση και κάτω), τα χτενίζω με αυτή τη χτένα. Το αποτέλεσμα είναι ότι αφού τα ξεβγάλω και τα στεγνώσω με την πετσέτα, μπορώ πολύ πιο εύκολα να τα ξεμπερδέψω. Επιπλέον, μεταφέρεται και λίγη ποσότητα από τη μάσκα στο πάνω μισό των μαλλιών και τα αφήνει πολύ απαλά και ενυδατωμένα.


Αυτά ήταν τα μόνα προϊόντα που ξεχώρισα αυτό τον μήνα και ελπίζω μέσα στον Μάρτιο να βρω αρκετά νέα αγαπημένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου