Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Project 5 Pan | 2017 | Εισαγωγή

Γεια σας! Σήμερα θα ξεκινήσω ένα καινούριο Project Pan. Θα αρχίσω με πέντε προϊόντα μακιγιάζ. Όταν φτάνω στο στόχο μου σε ένα προϊόν, θα το αντικαθιστώ με ένα άλλο (είτε μακιγιάζ, είτε άλλο προϊόν ομορφιάς). 

Ο σκοπός μου είναι να επικεντρώνομαι σε ορισμένα προϊόντα, τα οποία, για διάφορους λόγους, πρέπει να τα χρησιμοποιήσω/τελειώσω. Σε συνδυασμό με λίγες έως καθόλου νέες αγορές, θα ήθελα να καταφέρω, να μικρύνω τη "συλλογή" μου και παράλληλα να αξιοποιήσω ό,τι έχω, πριν χαλάσει/λήξει.

Τα Projects αυτά βοηθούν στο να έχω ένα κίνητρο, να παρακολουθώ μαζί με εσάς την πρόοδό μου και να ενθαρρύνουμε η μία την άλλη, να χαρούμε όσα έχουμε, χωρίς να πέφτουμε στις παγίδες του υπερκαταναλωτισμού.

Στόχος: Να το τελειώσω.



Στόχος: Να το τελειώσω.


Στόχος: Να το τελειώσω.


Στόχος: Να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας.


Στόχος: Να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου