Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Empties: Ιανουάριος 2017!

Skincare


Ήταν μια απλή κρέμα ματιών, που έδινε ικανοποιητική ενυδάτωση (τους κρύους μήνες όμως, μη επαρκής) και δεν είδα κάποια βελτίωση σε μαύρους κύκλους ή/και γραμμές έκφρασης. Προς το τέλος, άρχισε να ερεθίζει τα μάτια μου και έβγαλα μερικά σπυράκια στην περιοχή κάτω από τα μάτια, οπότε σταμάτησα να τη χρησιμοποιώ γιατί θεωρώ ότι έχει χαλάσει (είχε μείνει ελάχιστο προϊόν ούτως ή άλλως). Λίγες μέρες αφότου την διέκοψα τα σπυράκια εξαφανίστηκαν. Δε θα την αγοράσω ξανά.

Bodycare


Πάρα πολύ ωραίο σαπούνι! Μύριζε εξαιρετικά, έκανε ωραίο αφρό, άφηνε το δέρμα καθαρό και απαλό! Θέλω να το πάρω ξανά κάποια στιγμή! Μου άρεσε πολύ!

Ένα απολεπιστικό σώματος με βάση την ζάχαρη, που έκανε μέτρια απολέπιση. Δε μου άρεσε η μυρωδιά του και δεν απλωνόταν εύκολα στο σώμα, ούτε και έμενε στο δέρμα, ώστε να προλάβω να κάνω μασάζ. Κομμάτια έπεφταν συνεχώς στο πάτωμα της ντουζιέρας και ήθελε προσοχή, γιατί λόγω των ελαίων που περιέχει, γλυστράει πολύ. Θα ήθελα πιο έντονους κόκκους και καλύτερη ποιότητα. Δε θα το πάρω ξανά.

Αυτή είναι η τρίτη συσκευασία που έχω τελειώσει! Μου αρέσει πολύ το άρωμα τριαντάφυλλου και η ενυδάτωση που προσφέρει! Θα το πάρω ξανά στο μέλλον. Προς το παρόν, έχω άλλες ενυδατικές σώματος να χρησιμοποιήσω.

Cera di Cupra - Hand Cream/Κρέμα Χεριών (75ml/μου την έκαναν δώρο, η τιμή της στο skroutz.gr ξεκινά από 1.13€)
Αν και δεν τρελαίνομαι για το άρωμά της, σαν κρέμα είναι πάρα πολύ καλή. Ενυδατώνει αμέσως τα χέρια μου (τα οποία υποφέρουν από την ξηρότητα λόγω του κρύου) και δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα, που το εκτιμώ απίστευτα. Έχω αρκετές κρέμες χεριών να τελειώσω, οπότε δεν έχω σκοπό να την πάρω ξανά σύντομα. Ωστόσο, σίγουρα θα την πρότεινα.

Haircare


Μύριζε πολύ ωραία σαν πράσινο μήλο και έκανε καλό αφρό σε βρεγμένα μαλλιά. Χρειαζόμουν δύο λουσίματα για να καθαρίσουν καλά τα μαλλιά μου. Δεν μου άρεσε γιατί η λιπαρότητα στις ρίζες εμφανιζόταν μέσα σε περίπου 12 με 15 ώρες μετά το λούσιμο, ενώ οι άκρες μου γίνονταν πιο ξηρές. Επιπλέον, τα μαλλιά μου μετά το λούσιμο ήταν υπερβολικά μπερδεμένα στο πάνω μισό του κεφαλιού (στο κάτω μισό έβαζα μάσκα και μπορούσα εύκολα να τα ξεμπερδέψω). Δεν θα το πάρω ξανά.

Desert Essence Organics - Coconut Shampoo (237ml/10.55€, Amazon.co.uk)
Υποτίθεται ότι μύριζε καρύδα, αλλά -προσωπικά- η συγκεκριμένη απόδοση της μυρωδιάς της καρύδας δε μου άρεσε. Ήταν πολύ βαρύ σαμπουάν για τα λεπτά μαλλιά μου, τα οποία εμφάνιζαν γρήγορα λιπαρότητα. Μερικές βδομάδες χρήσης αυτού του σαμπουάν και εμφάνισα και ξηροδερμία, οπότε σταμάτησα να το χρησιμοποιώ γιατί προφανώς δε μου ταιριάζει καθόλου. Το τέλειωσα πλένοντας τα πινέλα μου. Δε θα το πάρω ξανά.

Μύριζε όμορφα και έδινε μέτρια ενυδάτωση στα μαλλιά μου (καλύτερη από απλό conditioner, όχι τόσο καλή όσο μια μάσκα). Χρησιμοποιούσα αρκετή ποσότητα από τη μέση και κάτω στα μαλλιά μου, κάνοντας απαλό μασάζ. Αν το βρω ξανά σε τέτοια καλή τιμή, μπορεί να το πάρω. Προτιμώ όμως να χρησιμοποιώ μάσκες για τις άκρες των μαλλιών μου, καθώς είναι ξηρές και ταλαιπωρημένες.

Έχω μιλήσει πολλές φορές σε αναρτήσεις με empties γι' αυτό το ξηρό σαμπουάν... Είναι το αγαπημένο μου και μου αρέσει μόνο σε αυτό το άρωμα! Το έχω ήδη πάρει ξανά! 

Makeup


MAC - Lip Pencil | Dervish (1.45g/12.00€, MAC)
Επιτέλους τέλειωσε αυτό το μολύβι! Το είχα από τον Φεβρουάριο του 2014!!! Από τον Ιούνιο του 2016 ως τώρα ήταν το μοναδικό μολύβι χειλιών που χρησιμοποιούσα. Δεν περίμενα να μου κρατήσει τόσο καιρό. Είναι αρκετά σκληρό/ξηρό για μένα. Αν και το χρώμα ήταν ιδανικό (πολύ κοντά στο φυσικό μου), δε θα το πάρω ξανά. Έχω παρόμοια απόχρωση από άλλη εταιρεία να χρησιμοποιήσω. Χαίρομαι πάρα πολύ όμως, που κατάφερα να το τελειώσω!


Ξέχασα να αναφέρω, στα empties του προηγούμενου μήνα, ότι τέλειωσα και αυτή την πούδρα. Είναι αρκετά καλυπτική. Μόνη της έχει διάρκεια περίπου 3-4 ωρών, ενώ πάνω από BB cream ή υγρό foundation/βάση κρατάει περισσότερο. Για να μην έχω βαρύ, παστωμένο αποτέλεσμα προτιμούσα να την εφαρμόζω με ένα stippling brush. Το χρώμα ήταν λίγο πιο σκούρο από το φυσικό μου, αλλά δεν είχε τραγική διαφορά. Τέλειωσε πάρα πολύ γρήγορα γιατί τρίβεται πολύ εύκολα. Αυτή ήταν η δεύτερη συσκευασία που τέλειωσα, αλλά δε θα την πάρω ξανά. Είναι πολύ ακριβή για να την τελειώνω μέσα σε 3-4 μήνες (χωρίς καν να βάφομαι καθημερινά) και το αποτέλεσμα δεν είναι όσο ωραίο θα ήθελα.

Μέσα στον Γενάρη, τέλειωσα 10 προϊόντα (δεν τα άρχισα όλα αυτόν τον μήνα προφανώς). Η τιμή που γράφω είναι η τιμή αγοράς, όταν τα πήρα εγώ. Δε σημαίνει ότι είναι η ίδια παντού ή ίδια αυτή τη στιγμή. Κάποια από τα παραπάνω προϊόντα τα έχω πάρει στην Αγγλία και μετέτρεψα τις τιμές από λίρες σε ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου