Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Project Pan: Finale!!!

Γεια σας! Ήρθε η ώρα για την 7η και Τελική Ενημέρωση σχετικά με το Project Pan!

Αν θέλετε να δείτε τα σχετικά προηγούμενα blog posts ακολουθείστε τους συνδέσμους:
Εισαγωγή εδώ 
1η Ενημέρωση εδώ
2η Ενημέρωση εδώ
3η Ενημέρωση εδώ
4η Ενημέρωση εδώ
5η Ενημέρωση εδώ
6η Ενημέρωση εδώ

Το Project Pan ολοκληρώθηκε μετά από έξι μήνες! Ο σκοπός μου ήταν να χρησιμοποιήσω συστηματικά κάποια προϊόντα για να φύγουν επιτέλους από τα συρτάρια και ντουλάπια μου. 

Ανακεφαλαιώνοντας, από τον Ιούνιο που ξεκίνησα μέχρι το τέλος Νοεμβρίου, τελείωσα τα εξής προϊόντα:
  1. The Body Shop - Tea Tree Clearing Foaming Cleanser 
  2. The Body Shop - Coconut Eau de Toilette
  3. Sephora - Smoothing Primer
  4. MAC - Studio Fix Powder Plus Foundation
  5. Garnier - Pure Active Micellar Cleansing Water for Combination to Oily and Sensitive skin
  6. REN - Micro Polish Cleanser
  7. MAC - Technakohl Liner #Photogravure
  8. Victoria Secret - Love Spell
  9. The Body Shop - Pinita Colada Body Butter
  10. The Body Shop - Nutriganics Refreshing Toner
  11. The Balm - Autobalm California Palette (τέλειωσα το ρουζ και έπιασα πάτο στην καφέ σκιά)
  12. The Body Shop - Honey Bronze Bronzing Powder
  13. Pixi by Petra - Colour Correcting Powder Foundation
  14. Refan - Yogurt and Rose Oil Body Butter
  15. Beauty Formulas - Cucumber Invigorating Face Scrub
  16. Apivita - Βιολογικό Διάλυμα Πρόπολης
  17. Hurraw - Vanilla Bean Lip Balm
  18. Wet n Wild - Color Icon Bronzer | Reserve Your Cabana (ο στόχος μου ήταν να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας)
  19. Korres - Paeonia/Vanilla/Amber Eau de Toilette
  20. Hydrovit - Anti-acne Cream
  21. The Body Shop - Tea Tree Squeaky-Clean Scrub
  22. Benefit - It's potent Eye Cream
  23. SebaMed - Moisturizing Lotion
Το διάστημα από την τελευταία ενημέρωση ως τώρα, πέτυχα τον στόχο μου στα εξής προϊόντα:

Στόχος: Να το τελειώσω.



Στόχος: Να το τελειώσω.



Στόχος: Να φτάσω μέχρι το σημείο που τελειώνει η πράσινη ετικέτα.



Στόχος: Να το τελειώσω.



Στόχος: Να το τελειώσω.






Στόχος: Να το τελειώσω.


Στόχος: Να το τελειώσω.


Στόχος: Να το τελειώσω.


Στόχος: Να το τελειώσω.


Στόχος: Να το τελειώσω.


Στόχος: Να το τελειώσω.


Στόχος: Να το τελειώσω.


Στόχος: Να το τελειώσω.


Τα μόνα που δεν κατάφερα να τελειώσω, αλλά είχα ικανοποιητική πρόοδο ήταν:





Είμαι πολύ ικανοποιημένη από την πορεία αυτού του project, που βρίσκω ότι ήταν επιτυχημένο. Μου έδωσε το κίνητρο να επικεντρώσω την προσοχή μου σε συγκεκριμένα προϊόντα και να τελειώσω πολλά από αυτά που υπό άλλες συνθήκες θα έμεναν στην άκρη. Επίσης, διαπίστωσα, για άλλη μια φορά, ότι πολλά καλλυντικά παίρνουν καιρό να χρησιμοποιηθούν και πρέπει να το έχω πάντα στο νου μου για μελλοντικές αγορές. 
Αν σας αρέσουν τα projects pan, αφήστε μου ένα σχετικό σχόλιο για να ξανακάνω στο νέο έτος.

2 σχόλια:

  1. πολυ σημαντικό αυτό που κάνεις..Είναι κρίμα να κρατάμε έτσι τα προιόντα στα συρτάρια και να μην το εκμεταλλευόμαστε στο έπακρο.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά έχω περάσει από τη φάση του υπερκαταναλωτισμού, όπου ό,τι έβλεπα σε beauty blogs και στο youtube το ήθελα και εγώ... Οπότε προσπαθώ τα τελευταία δύο χρόνια να μειώσω τις αγορές και να χρησιμοποιήσω όσα έχω. Δεν είναι εύκολο (να σταματήσω να ψωνίζω καλλυντικά) αλλά τουλάχιστον προσπαθώ με τα projects pan να χρησιμοποιώ όσα περισσότερα μπορώ. Είναι ένα κίνητρο αυτές οι δημοσιεύσεις. ;)

      Διαγραφή