Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Project Pan: 6th Update/6η Ενημέρωση!

Γεια σας! Ήρθε η ώρα για την 6η Ενημέρωση σχετικά με το Project Pan!

Εισαγωγή εδώ 
1η Ενημέρωση εδώ
2η Ενημέρωση εδώ
3η Ενημέρωση εδώ
4η Ενημέρωση εδώ
5η Ενημέρωση εδώ

Το Project Pan θα ολοκληρωθεί 31/12/2016! Ο σκοπός μου είναι να χρησιμοποιήσω συστηματικά κάποια προϊόντα για να φύγουν επιτέλους από τα συρτάρια και ντουλάπια μου. Είναι προϊόντα που κάποια έχουν λίγο παλιώσει, κάποια δεν με τρελαίνουν και γενικά πρέπει να χρησιμοποιηθούν άμεσα.

Ανακεφαλαιώνοντας, από τον Ιούνιο που ξεκίνησα μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, τελείωσα τα εξής προϊόντα:
  1. The Body Shop - Tea Tree Clearing Foaming Cleanser 
  2. The Body Shop - Coconut Eau de Toilette
  3. Sephora - Smoothing Primer
  4. MAC - Studio Fix Powder Plus Foundation
  5. Garnier - Pure Active Micellar Cleansing Water for Combination to Oily and Sensitive skin
  6. REN - Micro Polish Cleanser
  7. MAC - Technakohl Liner #Photogravure
  8. Victoria Secret - Love Spell
  9. The Body Shop - Pinita Colada Body Butter
  10. The Body Shop - Nutriganics Refreshing Toner
  11. The Balm - Autobalm California Palette (τέλειωσα το ρουζ και έπιασα πάτο στην καφέ σκιά)
  12. The Body Shop - Honey Bronze Bronzing Powder
  13. Pixi by Petra - Colour Correcting Powder Foundation
  14. Refan - Yogurt and Rose Oil Body Butter
  15. Beauty Formulas - Cucumber Invigorating Face Scrub
  16. Apivita - Βιολογικό Διάλυμα Πρόπολης
  17. Hurraw - Vanilla Bean Lip Balm
  18. Wet n Wild - Color Icon Bronzer | Reserve Your Cabana (ο στόχος μου ήταν να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας)
Το διάστημα από την τελευταία ενημέρωση ως τώρα, πέτυχα τον στόχο μου στα εξής προϊόντα:

Στόχος: Να το τελειώσω.


Στόχος: Να το τελειώσω.



Στόχος: Να το τελειώσω.



Στόχος: Να το τελειώσω.



Στόχος: Να το τελειώσω.



Στόχος: Να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας.



Στόχος: Να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας.
Το είχα σχεδόν τελειώσει και είχε μείνει λίγο προϊόν στις άκρες της συσκευασίας. Αποφάσισα λοιπόν να εφαρμόσω τη μέθοδο του repress και να διαλύσω τα υπολείμματα του ρουζ. Στη συνέχεια το ένωσα ξανά με τη βοήθεια του οινοπνεύματος και του αμυγδαλέλαιου.



Αυτή τη στιγμή το ρουζ φαίνεται έτσι:


Είναι πολύ λεπτή η στρώση που έχει μείνει και νομίζω ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα το έχω τελειώσει.

Μου μένουν τα εξής προϊόντα:

Στόχος: Να το τελειώσω.
Ελπίζω ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχω τελειώσει επιτέλους με αυτό το μολύβι. 



Στόχος: Να φτάσω μέχρι το σημείο που τελειώνει η πράσινη ετικέτα.
Είμαι βέβαιη ότι θα έχω πετύχει το στόχο μου μέχρι το τέλος του έτους και μάλιστα θα έχω φτάσει και πιο κάτω.



Στόχος: Να το τελειώσω.
Αποκλείεται να το τελειώσω μέχρι το τέλος της χρονιάς, αλλά θα ήθελα να δω λίγη ακόμη πρόοδο.



Εκτός αυτών των τριών προϊόντων, θα ήθελα μέχρι το τέλος του χρόνου να τελειώσω την Hello Flawless Powder από την Benefit, το Love Hangover Ρουζ από την Too Faced και κάποια έξτρα δείγματα (τα οποία συνήθιζα να τα συλλέγω, να μην τα χρησιμοποιώ και να χαλάνε) και τα εξής δύο προϊόντα (ένα skincare και ένα haircare)...

Στόχος: Να το τελειώσω.
Μου έχει μείνει περίπου η μισή από την αρχική ποσότητα. Νομίζω ότι με 6 περίπου χρήσεις θα έχει τελειώσει.


Στόχος: Να το τελειώσω.
Έχει μείνει λίγη ποσότητα, αλλά το χρησιμοποιώ κάθε φορά που πρόκειται να στεγνώσω τα μαλλιά μου με πιστολάκι (πολλές φορές τα αφήνω να στεγνώσουν φυσικά) και βάζω μια μικρή ποσότητα κυρίως από τη μέση των μαλλιών και κάτω, οπότε θα κρατήσει αρκετά πιστεύω.


Τα δειγματάκια που θέλω να χρησιμοποιήσω αυτόν τον μήνα, είναι τα εξής:













Η τελευταία ενημέρωση (31/12/2016) θα είναι και το φινάλε γι' αυτό το Project.
Αν κάνετε κάτι αντίστοιχο αφήστε μου στα σχόλια ένα link παρακαλώ να σας ακολουθήσω. Αν σας αρέσουν αυτά τα projects, επίσης αφήστε μου ένα σχόλιο, ώστε να ξέρω αν θέλετε να κάνω κάτι τέτοιο και με το νέο έτος.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου