Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

Flashback Favourites: December 2015!

Σε αυτή την ανάρτηση θα γυρίσουμε πίσω στο χρόνο και θα δούμε ποια από τα αγαπημένα του Δεκεμβρίου 2015 είναι ακόμη αγαπημένα, ποια τέλειωσαν, ποια αγόρασα ξανά και ποια... δε μου αρέσουν πλέον! Πολλές φορές ένα προϊόν που μας αρέσει πολύ στην αρχή δε μας αρέσει στη συνέχεια ή και αντίστροφα, για διάφορους λόγους...

Ενώ μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η ενυδατική με χρώμα, την χάρισα σε φίλη μου γιατί διαπίστωσα ότι το χρώμα ήταν λίγο πιο σκούρο από το φυσικό μου. Από τη στιγμή που το πρόσεξα άρχισε να με ενοχλεί... Μακάρι να υπήρχε σε περισσότερες αποχρώσεις. Σαν σύσταση ήταν εξαιρετική.

Δεν το έχω πια γιατί έληξε, χάλασε και το πέταξα πρόσφατα. Δεν το αγόρασα ξανά γιατί ήθελα να δοκιμάσω κάποιο άλλο corrector. Το μόνο μου πρόβλημα ήταν ότι κάποιες φορές ήταν λίγο ξηρό κάτω από τα μάτια.

Το έχω τελειώσει και το έχω ξαναπάρει άλλες δύο φορές από πέρσυ. Μου αρέσει πολύ γιατί ξεβάφει με μικρή προσπάθεια το μακιγιάζ των ματιών χωρίς όμως να τα ερεθίζει.

Το τέλειωσα στη μεγάλη συσκευασία και στη μικρή που το είχα. Έχω πάρει ένα scrub προσώπου από άλλη εταιρεία για να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό και μου αρέσει περισσότερο από του St. Ives. Συνεπώς δε νομίζω να το αγοράσω ξανά.

Το έχω ακόμη και το χρησιμοποιώ κάθε φορά που βάφω τα νύχια μου. Μου αρέσει πάρα πολύ γιατί στεγνώνει τα νύχια πάρα πάρα πολύ γρήγορα!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου