Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Urban Decay - Naked Skin Concealer

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑUrban Decay
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Light Warm
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 5ml
ΤΙΜΗ: €22.40
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑCyclopentasiloxane, Aqua (Water/Eau), Butylene Glycol, Silica, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Litchi Chinensis Pericarp Extract, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Dimethicone, Camellia Oleifera Leaf Extract, Sodium Chloride, Disteardimonium Hectorite, Phenoxyethanol, Isopropyl Titanium Triisostearate, Caprylyl Glycol, Trimethylsiloxysilicate, Propylene Carbonate, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Tocopheryl Acetate, Carbomer, Polysorbate 20, Sodium Hyaluronate, Hexyl Laurate, Polyglyceryl-4 Isostearate, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Palmitoyl Tripeptide-1 [+/- (All Shades May Contain /Toutes les couleurs peuvent contenir): CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491/77492/77499 (Iron Oxides)].

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται πλήρη κάλυψη με ανάλαφρο, φωτεινό, ημι-ματ αποτέλεσμα. Υποστηρίζουν ότι για να έχουμε πλήρη κάλυψη απλά "χτίζουμε" το προϊόν και το αποτέλεσμα θα εξακολουθήσει να είναι φυσικό. Επίσης, λένε ότι δεν μαζεύει στις λεπτές γραμμές κάτω από τα μάτια. Περιέχει συστατικά που σε βάθος χρόνου αντιμετωπίζουν τις λεπτές γραμμές και τις λειαίνουν.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… μετά από πέντε μήνες που το χρησιμοποιώ είμαι βέβαιη ότι θέλω να επιστρέψω στο αγαπημένο μου Pro Longwear από την MAC ή να δοκιμάσω κάποιο άλλο concealer για κάτω από τα μάτια. Δεν το βρίσκω απογοητευτικό, ούτε όμως και έχει αλλάξει τη ζωή μου. Πρώτον, είναι κατάλληλο για κάτω από τα μάτια και όχι για να καλύψει ατέλειες του προσώπου. Δεύτερον, προτιμώ τα concealers σε συσκευασία με αντλία ή σε σωληνάριο. Τρίτον, η κάλυψη σε μένα είναι μέτρια προς καλή και δε μπορώ να τη "χτίσω" όπως υποστηρίζουν σε πλήρη. Μπορώ όμως να το συνδυάσω με ένα corrector από κάτω. Για κάθε μέρα είναι οκ, δεν έχω πρόβλημα ακόμη και μόνο του να το χρησιμοποιήσω. Ειδικά αν από πάνω το σετάρω με μια πιο καλυπτική πούδρα. Τέταρτον, το αποτέλεσμα μπορεί να διαφέρει από μέρα σε μέρα. Δηλαδή, άλλες μέρες φαίνεται πολύ ωραίο και άλλες μέρες ξηρό ή μαζεύει πιο γρήγορα στις λεπτές γραμμές. Αυτό συνδέεται με το τι κρέμα ματιών έχω χρησιμοποιήσει, πόση ώρα πριν, αν έχω πιει πολύ νερό, ποια πούδρα θα βάλω από πάνω κ.λπ. κ.λπ. Αν χρησιμοποιήσω τη μέθοδο του baking με μια πούδρα σε ελεύθερη μορφή, η διάρκειά του είναι πολύ καλύτερη και μένει σταθερό για περισσότερη ώρα. Όταν το απλώνω με τα δάχτυλα έχω περισσότερη κάλυψη, αλλά όταν χρησιμοποιώ ένα νωπό beauty sponge έχω πιο φυσικό αποτέλεσμα, λιγότερο ξηρό, που το προτιμώ  στην καθημερινότητά μου. Με την προϋπόθεση ότι το έχω σετάρει με πούδρα έχει μια καλή διάρκεια περίπου 6 ωρών. Συνήθως, χρειάζεται φρεσκάρισμα μέσα σε αυτό το διάστημα ώστε να μου κρατήσει περισσότερες ώρες. Το νιώθω όντως ανάλαφρο κάτω από τα μάτια μου και δε βαραίνει την περιοχή. Αν το συγκρίνω όμως με το Pro Longwear, το concealer της MAC δείχνει καλύτερο σε μένα τις περισσότερες μέρες... Δεν έχω δει καμία "λείανση των λεπτών γραμμών" όπως υποστηρίζουν στο site της Urban Decay.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Δεν είναι το καλύτερο, δεν είναι όμως και το χειρότερο concealer που έχω δοκιμάσει. Επηρεάζεται το αποτέλεσμά του από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες. Αν έχετε κανονικό τύπο δέρματος και όχι πολύ έντονους μαύρους κύκλους, πιθανότατα το concealer αυτό θα λειτουργήσει καλύτερα σε εσάς. Δε θα το πρότεινα σίγουρα σε άτομα με ξηρό δέρμα ή ξηρότητα κάτω από τα μάτια. 

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 7/10



2 σχόλια:

  1. θα θελα πολύ να το δοκιμάσω αλλά το βρισκω ακριβο :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λίγο τσιμπημένο. Τσέκαρε στο Black Friday/Cyber Monday μήπως το βάλουν με έκπτωση. :)

      Διαγραφή