Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Flashback Favourites: November 2015!

Σε αυτή την ανάρτηση θα γυρίσουμε πίσω στο χρόνο και θα δούμε ποια από τα αγαπημένα του Νοεμβρίου 2015 είναι ακόμη αγαπημένα, ποια τέλειωσαν, ποια αγόρασα ξανά και ποια... δε μου αρέσουν πλέον! Πολλές φορές ένα προϊόν που μας αρέσει πολύ στην αρχή δε μας αρέσει στη συνέχεια ή και αντίστροφα, για διάφορους λόγους...

Εξακολουθεί να μου αρέσει πολύ αυτή η μάσκαρα. Αυτή τη στιγμή δεν την έχω γιατί τέλειωσα την τελευταία μέσα στο καλοκαίρι και δεν την ξαναπήρα. Θέλω να δοκιμάσω πρώτα άλλες σε περίπτωση που βρω κάποια να μου αρέσει το ίδιο ή περισσότερο. (Τη συγκεκριμένη συσκευασία τη χρησιμοποίησα μέχρι τέλους.)

Εξακολουθώ να βρίσκω εξαιρετικό αυτό το primer για το θόλωμα τον πόρων. Έχω ένα mini sample size σε στοκ να το χρησιμοποιήσω. Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ το pore minimizer primer με tea tree από το The Body Shop. Δε μοιάζουν όμως, κατά τη γνώμη μου. (Τη συγκεκριμένη συσκευασία τη χρησιμοποίησα μέχρι τέλους.)

Μου αρέσει πολύ αυτή η μάσκα για τα μαλλιά. Βασικά οποιαδήποτε έχω δοκιμάσει από τις μάσκες της Aussie μου έχει αρέσει. Χρησιμοποιώ μία αυτή την περίοδο και έχω άλλες δυο σε στοκ (τις βρήκα με μεγάάάλη έκπτωση). Μου αρέσει όμως περισσότερο η μάσκα από την Organic Surge. (Τη συγκεκριμένη συσκευασία τη χρησιμοποίησα μέχρι τέλους.)

Αγαπημένο αφρόλουτρο! Το παίρνω αρκετά τακτικά. Δεν το χρησιμοποιώ όμως συνεχόμενα γιατί μου αρέσει να αλλάζω και να δοκιμάζω καινούρια αφρόλουτρα και σαπούνια για το σώμα. Αυτή τη στιγμή έχω δύο τέτοια κλειστά... (Τη συγκεκριμένη συσκευασία τη χρησιμοποίησα μέχρι τέλους.)

Εξακολουθεί να είναι το αγαπημένο μου lip balm. Το τέλειωσα σχετικά πρόσφατα και το πήρα με γεύση/άρωμα καρύδα αυτή τη φορά! Προτιμώ όμως τη βανίλια. Προσφέρουν βέβαια ακριβώς την ίδια ενυδάτωση.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου