Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Empties: Skincare - Bodycare - Haircare - Makeup

Skincare


Apivita - Αφρός Καθαρισμού για Πρόσωπο και Μάτια με Ελιά και Λεβάντα: Είναι το αγαπημένο μου καθαριστικό προσώπου!!! Δεν έχω βρει τίποτα καλύτερο από αυτό! Μπορώ ακόμη και να ξεβαφτώ μόνο με αυτό το προϊόν (αρκεί να πλύνω καλά το πρόσωπό μου δύο φορές). Δεν ερεθίζει το δέρμα ή τα μάτια μου και μου κρατάει αρκετό καιρό. Το έχω ξαναπάρει!

The Body Shop - Tea Tree Squeaky Clean Scrub: Παλιά δε με ενοχλούσε η μυρωδιά από το tea tree, αλλά πλέον δε μου αρέσει καθόλου. Το συγκεκριμένο scrub, ευτυχώς δεν μύριζε πάρα πολύ έντονα (όπως π.χ. η αντίστοιχη μάσκα), αλλά και πάλι δεν με ενθουσίασε. Επίσης, είναι κατάλληλο για πολύ ήπια απολέπιση κι εγώ προτιμώ κάτι πιο δυνατό. Δε θα το πάρω ξανά.

Garnier - Micellar Cleansing Water: Μέχρι στιγμής είναι το αγαπημένο μου micellar νερό! Το έχω πάρει πολλές φορές και στο παρελθόν. Έχω άλλο ένα σε μικρό μέγεθος (125ml). Είμαι όμως έτοιμη να δοκιμάσω και κάποιο άλλο micellar για αλλαγή...

The Body Shop - Camomile Waterproof Eye and Lip Makeup Remover: Αυτό είναι το δεύτερο μπουκάλι που έχω τελειώσει κι έχω ήδη πάρει τρίτο. Μου αρέσει πολύ γιατί αφαιρεί αρκετά εύκολα το μακιγιάζ των ματιών, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και χωρίς να με τσούζει ή να ερεθίζει την ευαίσθητη περιοχή γύρω από τα μάτια. Δεν το έχω δοκιμάσει με αδιάβροχο μακιγιάζ.

Hydrovit - Anti-acne Cream: Η αγαπημένη μου ενυδατική για την αντιμετώπιση της λιπαρότητας και της ακμής. Μου αρέσει πάρα πολύ γιατί απορροφάται αμέσως από το δέρμα και αφήνει ένα ματ αποτέλεσμα. Είναι εξαιρετική κάτω από το μακιγιάζ. Την έχω πάρει ξανά, αλλά δεν έχω αρχίσει να χρησιμοποιώ το νέο μπουκαλάκι, γιατί θέλω να κάνω ένα μικρό διάλειμμα και να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. Ελπίζω να μη μου βγει σε κακό...

Benefit - It's Potent Eye Cream: Δε θα την αγοράσω ξανά γιατί δεν είδα διαφορά σε μαύρους κύκλους και γραμμές έκφρασης κάτω από τα μάτια. Επιπλέον, έβγαλα σπυράκια στην περιοχή γύρω από τα μάτια και δεν χάρηκα καθόλου. Όσες φορές την έβαλα, αφού είχα κάνει το ντεμακιγιάζ των ματιών και είχα πλύνει το πρόσωπό μου, με έτσουζε λίγο. Τέλος, δεν ήταν η κατάλληλη κρέμα για κάτω από concealer. Ακόμη και όταν είχε απορροφηθεί μετά από λίγη ώρα, το concealer μου δεν έστρωνε ωραία από πάνω. Υπάρχουν όμως, πολλές γυναίκες που την λατρεύουν. Εμένα δυστυχώς δε μου άρεσε καθόλου.

7th Heaven Montagne Jeunesse - Dead Sea Mud Pac: Δε θα την πάρω ξανά γιατί δεν μου άρεσε καθόλου!!!!!! Μύριζε σαν καθαριστικό τουαλέτας και δεν έκανε τίποτα καλό για το δέρμα μου. Fail!!!

Gerovital - Refreshing Moisturizing Cream: Μυρίζει υπέροχα και φρουτένια, αλλά είναι βαριά για λιπαρό δέρμα. Δε θα την πάρω.

Beauty Formulas - Tea Tree Deep Cleansing Nose Pore Strips: Τα αγαπημένα μου strips για μύτη! Έχω κι άλλα! 

St. Ives - Sensitive Gentle Facial Wipes: Είναι καλά για το πρόσωπο, όχι για τα μάτια. Γενικά τα αποφεύγω για το ντεμακιγιάζ. Είναι χρήσιμα ως λύση ανάγκης ή σε ταξίδια ή για να καθαρίσω makeup από το χέρι μου κ.λπ. Τα έχω ξαναπάρει.

Bodycare


Soap and Glory - Rich and Foamous Body Wash: Μου άρεσε πολύ το άρωμά του την ώρα που έκανα μπάνιο. Μετά δε μένει στο δέρμα. Αφήνει το δέρμα πολύ απαλό, αλλά είναι λίγο δύσκολο να ξεβγαλθεί, όπως πολλά ενυδατικά αφρόλουτρα. Έχω κάποια άλλα αφρόλουτρα και σαπούνια να χρησιμοποιήσω, οπότε προς το παρόν δεν θα το αγοράσω ξανά.

SebaMed - Moisturizing Body Lotion: Δε θα την πάρω ξανά αυτή την κρέμα. Ενυδατώνει πολύ καλά και δεν προκαλεί ερεθισμό στο ευαίσθητο δέρμα μου, αλλά αργεί να απορροφηθεί, είναι δύσκολη στο να απλωθεί και δε μου αρέσει καθόλου η μυρωδιά της (μου θυμίζει παλιό, χαλασμένο άρωμα)...

Sanctuary Spa - Luxurious Body Butter: Είναι ένα πολύ ενυδατικό body butter που απορροφάται σχετικά εύκολα και μυρίζει πολύ έντονα. Η μυρωδιά μένει μετά σε ό,τι φορέσετε. Προσωπικά δε μου άρεσε το άρωμά του. Ήταν πολύ δυνατό για τα δικά μου γούστα και μου προκαλούσε πονοκέφαλο. Δε θα το πάρω ξανά.

Patisserie de Bain - Strawberry Cupcake Hand Cream: Μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η κρέμα! Μυρίζει πολύ όμορφα σαν γλυκό με φράουλα. Απορροφάται αμέσως από τα χέρια και τα ενυδατώνει καλά, όχι τέλεια. Την έχω ξαναπάρει! Μου αρέσουν οι κρέμες χεριών που δεν αφήνουν λιπαρότητα.

Korres - Paeonia, Vanilla, Amber Pear Eau de Toilette: Είναι το αγαπημένο μου άρωμα!!! Αυτό είναι το δεύτερο μπουκαλάκι που τελείωσα και το έχω ήδη πάρει ξανά! Εύχομαι να μη σταματήσει να κυκλοφορεί ποτέ!!!!

Roll on Perfume - Vanilla: Έχουν φύγει όλα τα γράμματα από τη συσκευασία και δεν έχω ιδέα ποιας εταιρείας είναι και τι άλλο έχει εκτός από βανίλια. Ήταν ένα ζεστό έντονο άρωμα μέτριας διάρκειας. Και να ήθελα να το πάρω ξανά, που δεν, δεν έχω ιδέα ποιο είναι. Χαίρομαι όμως που τέλειωσε!

Haircare


Aussie - Colour Mate Shampoo: Μυρίζει υπέροχα! Είναι αρκετά ενυδατικό με αποτέλεσμα να βαραίνει τα λεπτά μαλλιά μου και να εμφανίζεται γρήγορα λιπαρότητα στις ρίζες. Το τέλειωσα πλένοντας τα πινέλα μου. Δε θα το πάρω ξανά.

Aussie - 3 Minute Miracle Winter Remedy Hair Mask: Μου αρέσουν οι μάσκες της Aussie γιατί ενυδατώνουν τα μαλλιά μου χωρίς να τα βαραίνουν και μυρίζουν πολύ όμορφα. Την χρησιμοποιώ αντί για conditioner κάθε φορά που λούζομαι. Την έχω ξαναπάρει!

Makeup


Golden Rose - Infinity Lash Mascara: Έπρεπε να την αφήσω ανοιχτή στην αρχή γιατί ήταν πολύ υγρή για μένα. Μετά όμως από δυο εβδομάδες ήταν υπέροχη. Μου άρεσε πολύ το μήκος και ο διαχωρισμός που έδινε. Αν το ήθελα μπορούσα να χτίσω το αποτέλεσμα για περισσότερο όγκο. Η διάρκεια ήταν πολύ καλή. Έχει έντονο μαύρο χρώμα. Πλέον έχει γίνει αρκετά ξηρή και κολλάει τις βλεφαρίδες μου. Μου κράτησε για τρεις μήνες περίπου που πιστεύω ήταν αρκετά καλά!

Benefit - Roller Lash Mascara: Παλιότερα μου άρεσε περισσότερο. Έχοντας δοκιμάσει τη μάσκαρα από Golden Rose (Infinity Lash Mascara) μπορώ να πω ότι το αποτέλεσμα είναι πιο εντυπωσιακό σε σχέση με την Roller Lash. Δεν έχω σκοπό να την αγοράσω ξανά.

Pixi - Correction Concentrate Brightening Peach: Αν και δεν το έχω τελειώσει, ήρθε η ώρα να το πετάξω. Το έχω έναν χρόνο και έχει λήξει. Δεν το πήρα ξανά. Προτίμησα να δοκιμάσω κάτι αντίστοιχο από την Becca αυτή τη φορά. Το συγκεκριμένο ήταν λίγο πιο ξηρό από όσο θα ήθελα για κάτω από τα μάτια. Πολύ καλό όμως ως προς τη χρωματική απόδοση και χρωματική διόρθωση των μαύρων κύκλων. Μέτρια η διάρκειά του. Στα μισά της μέρες είχε μαζέψει λίγο στις λεπτές γραμμές, όπως όμως τα περισσότερα concealers.

Golden Rose - Brow Color Tinted Eyebrow Mascara: Μου άρεσε πάρα πολύ και θα ήθελα να το πάρω ξανά!!! Μου αρέσει το μικρό βουρτσάκι! Το χρώμα 05 μου ταίριαξε πολύ καλά. Δεν κοκαλώνει τα φρύδια και τα κάνει να φαίνονται πολύ φυσικά. Δε φορτώνει υπερβολικό προϊόν. Είναι ό,τι πρέπει.

Real Techniques - Miracle Complexion Sponge: Αγαπημένα σφουγγαράκια για την εφαρμογή του foundation και του concealer! Δε θα τα αγοράσω ξανά σύντομα γιατί έχω το beauty blender και το σφουγγαράκι από H&M που κάνουν εξίσου καλή δουλειά. Ειδικά αυτό από Η&Μ είναι εξαιρετικό!

Αυτά ήταν τα προϊόντα που τέλειωσαν μέσα στο Νοέμβριο! Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά που ανέφερα; Αν ναι, πως σας φάνηκε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου