Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

Makeup Empties & Declutter

Κάνω πάρα πολύ τακτικά ξεκαθάρισμα στα καλλυντικά μου, ώστε να μένω μόνο με όσα μου αρέσουν πραγματικά και όσα όντως λειτουργούν για μένα. Σήμερα θα δούμε τα προϊόντα μακιγιάζ που τέλειωσα και ποια προϊόντα έληξαν/χάλασαν/αλλοιώθηκαν τελευταία και πρέπει να τα πετάξω! Όσα καλλυντικά είναι σε καλή κατάσταση, αλλά δεν τα θέλω πια, τα χαρίζω στις φίλες μου και στη μαμά μου (δε θα τα περιλάβω σε αυτό το post).

Οι περισσότερες συσκευασίες καλλυντικών έχουν ένδειξη σχετικά με το πότε λήγει το προϊόν. Είναι ένα μικρό, ανοιχτό βαζάκι με έναν αριθμό εσωτερικά. Ο αριθμός αυτός είναι οι μήνες (M) μέχρι να λήξει ένα προϊόν από την ώρα που το ανοίγουμε. Κατά τη γνώμη μου, αυτό αποτελεί απλά μια ένδειξη. Δηλαδή, κάποιες φορές τα καλλυντικά κρατάνε περισσότερο, άλλες φορές μπορεί να χαλάσουν νωρίτερα. 


Υπάρχουν όμως και άλλες ενδείξεις για να καταλάβουμε πότε έχει χαλάσει ένα προϊόν. Πρώτον, η μυρωδιά του! Όταν χαλάει αλλάζει η μυρωδιά του σε σχέση με όταν ήταν καινούριο και πολλές φορές μυρίζει άσχημα. Δεύτερον, η υφή του! Για παράδειγμα, τα κραγιόν μπορεί να εμφανίσουν μικρές φυσαλίδες, σαν ιδρώτα ή μια πολύ λεπτή, λευκή στρώση γύρω γύρω. Τα πουδρένια προϊόντα γίνονται πιο σκληρά και πιο ξηρά και δεν έχουν πια καλή απόδοση. Τρίτον, αλλαγή χρώματος! Μια φορά βρήκα παρατημένο ένα παλιό/αρχαίο κραγιόν της μαμάς μου, που όταν ήταν νέο ήταν ροζ και όταν το άνοιξα είχε καφέ-χάλκινο χρώμα και μια τρομερή μυρωδιά... Τέταρτον, η γεύση! Πρόσφατα μου έτυχε να δοκιμάσω ένα κραγιόν, το οποίο είχε αποκτήσει άθλια γεύση. Είχα καιρό να το χρησιμοποιήσω και το είχα ακόμη περισσότερο καιρό στη συλλογή μου.

Κάποιες φορές ισχύει ένα από τα παραπάνω και άλλες φορές περισσότερες από μία ενδείξεις. Επειδή τα καλλυντικά έρχονται σε επαφή με το δέρμα, τα μάτια και το στόμα μας πρέπει να είμαστε ιδιαιτέρως προσεκτικές, για να δούμε τα πρώτα σημάδια αλλοίωσης σε ένα προϊόν.

Τα καλλυντικά ΔΕΝ κρατάνε για πάντα!

Makeup Empties | Τα καλλυντικά που τέλειωσα

Μου αρέσει πολύ να το χρησιμοποιώ στις περιοχές του προσώπου που έχουν έντονους, μεγάλους πόρους. Βοηθάει στο να τους γεμίζει και να στο να στρώνει ομοιόμορφα το foundation στη συνέχεια. Το mini μέγεθος έχει 7.5ml, κοστίζει 10.00 ευρώ στα Sephora και μου κράτησε εννιά μήνες (δεν βάφομαι όμως καθημερινά). Έχω ήδη άλλο ένα, λίγο μικρότερο, από set της Benefit. Παλιά είχα πάρει τη μεγάλη, full size, συσκευασία, αλλά μου έληξε πριν το τελειώσω, οπότε πιστεύω, όταν χρειαστεί να το ξαναπάρω, θα προτιμήσω το mini size. (Αναλυτικό review εδώ.)


Μέχρι τώρα είναι το αγαπημένο μου concealer για την κάλυψη των μαύρων κύκλων. Δυστυχώς, έχει μείνει λίγο προϊόν στο τέλος που δεν βγαίνει από την αντλία και το μπουκαλάκι δεν ανοίγει. Μου κράτησε εννιά μήνες. Το έχω πάρει ξανά, για τέταρτη φορά! (Αναλυτικό review εδώ.)


Είναι το αγαπημένο μου μολύβι φρυδιών! Μου αρέσει τόσο πολύ που δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να δοκιμάσω κάποιο άλλο!!! Το συγκεκριμένο είναι το δεύτερο που τελειώνω. Το χρησιμοποιώ κάθε φορά που βάφομαι και μου κράτησε 22 μήνες! Χρησιμοποιώ ήδη το καινούριο μου και έχω ένα ακόμη back up. (Αναλυτικό review εδώ.)


Δεν μου άρεσε καθόλου και δεν έχω σκοπό να πάρω ξανά μολύβι για τα μάτια από την MAC, γιατί είναι το τρίτο διαφορετικό μολύβι της MAC που με απογοητεύει. (Αναλυτικό review εδώ.)


Makeup Declutter | Ληγμένα Καλλυντικά

Αποχρώσεις: #02 #07 #08 #11 #12 #13 #14
Τα έχω δυόμιση χρόνια και πλέον δεν μυρίζουν όπως παλιά, ενώ παράλληλα έχουν γίνει πολύ ξηρά. Μου άρεσαν πολύ, τα ευχαριστήθηκα πολύ και σίγουρα τα προτείνω αν ψάχνεται ματ κραγιόν σε σημαντικά μεγάλη ποικιλία ωραίων αποχρώσεων. Θα ήθελα να ξαναπάρω έστω κάποια στο μέλλον, αλλά προς το παρόν θα επικεντρωθώ σε όσα κραγιόν έχω ήδη. Τα #02, #07 και #14 ήταν τα αγαπημένα μου!!! (Αναλυτικό review εδώ.)


Αποχρώσεις: #stormy pink #tailor grey #groundwork
Τα έχω δύο χρόνια (το groundwork τρία χρόνια) και μυρίζουν πολύ άσχημα πια. Δε θα το ρισκάρω να τα χρησιμοποιήσω στα μάτια μου πλέον. Επίσης, το προϊόν έχει αρχίσει να ξεκολλάει από τα πλαϊνά της συσκευασίας, που σημαίνει ότι άρχισε και να γίνεται ξηρό. Δεν σκοπεύω να πάρω κάποια από τις δύο πρώτες αποχρώσεις. Οι αγαπημένες μου είναι η #painterly και η #groundwork που τις έχω ήδη πάρει ξανά. (Αναλυτικό review για το Painterly Paint Pot εδώ.)


Δεν με εντυπωσίασε το αποτέλεσμά της. Δίνει όγκο μετά από δύο-τρεις στρώσεις, όμως δεν μου πρόσφερε τον διαχωρισμό, το μήκος και την καμπύλη που επιθυμώ. Η διάρκειά της ήταν μέτρια, με λίγες μουτζούρες κι ελάχιστα τρίμματα στο τέλος της ημέρας, που δε μπορώ να πω ότι τα εκτιμώ. Τέλος, το βουρτσάκι φορτώνει πολύ προϊόν και χρειάζεται να αφαιρώ λίγο, σε ένα χαρτομάντηλο, κάθε φορά που τη χρησιμοποιώ. Έχει τρίχινο βουρτσάκι. Δε θα την πάρω ξανά.


Δίνει διαχωρισμό και φυσικό αποτέλεσμα, τίποτα το ιδιαίτερο όμως. Δεν κρατάει την καμπύλη στις βλεφαρίδες και δεν έχει καλή διάρκεια. Επιπλέον, το πλαστικό βουρτσάκι με τα μυτερά δοντάκια θέλει μεγάλη προσοχή για να μην χτυπήσετε το μάτι σας... Δε θα την πάρω ξανά.


Αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα μην ξεχάσετε να μου αφήσετε ένα σχόλιο με την άποψή σας!




3 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα η ενημέρωση για το πως καταλαβαίνουμε όταν χαλάει ένα προϊόν!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παλι καλά που ειδα ενα review για τη μασκαρα της Lily Lolo γιατι σκεφτόμουν να την πάρω! με εσωσες <3 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή