Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Flashback Favourites: September 2015!

Σε αυτή την ανάρτηση θα γυρίσουμε πίσω στο χρόνο και θα δούμε ποια από τα αγαπημένα του Σεπτεμβρίου 2015 είναι ακόμη αγαπημένα, ποια τέλειωσαν, ποια αγόρασα ξανά και ποια... δε μου αρέσουν πλέον! Πολλές φορές ένα προϊόν που μας αρέσει πολύ στην αρχή δε μας αρέσει στη συνέχεια ή και αντίστροφα, για διάφορους λόγους...

Το συγκεκριμένο αρωματάκι δεν κυκλοφορεί πια στην ίδια έκδοση. Το τέλειωσα σχετικά πρόσφατα και μου άρεσε μέχρι το τέλος.

Το πήρα αρκετές φορές ξανά, γιατί μου αρέσει πολύ. Έχω αρκετό όμως καιρό να το αγοράσω, γιατί χρησιμοποιώ άλλα σαπούνια και αφρόλουτρα αυτό το διάστημα. Ίσως το τιμήσω ξανά στο μέλλον.

Το τέλειωσα! Μου κράτησε έναν ολόκληρο χρόνο! Σκεφτόμουν να το ξαναπάρω, αλλά τελικά πήρα το αντίστοιχο λαδάκι από το The Body Shop και είμαι πολύ ευχαριστημένη, καθώς η συσκευασία έχει αντλία και με βολεύει περισσότερο από της Una Brennan. 

Το έχω ακόμη αυτό το ρουζάκι και σιγά σιγά θα αρχίσω να το χρησιμοποιώ ξανά, τώρα που φθινοπωριάζει.

Το έχω ακόμη και μου αρέσει πάρα πολύ! Έχω την παλιά έκδοση όμως. Η καινούρια δε μου αρέσει καθόλου δυστυχώς. Οπότε όταν τελειώσω το συγκεκριμένο, δε θα το πάρω ξανά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου