Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

Benefit - High Beam Highlighter

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑBenefit
ΟΝΟΜΑHigh Beam
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 13ml
ΤΙΜΗ: € 29.20
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑWATER (AQUA), CAPRYLIC/CAPRIC/SUCCINIC TRIGLYCERIDE, MICA, PENTYLENE GLYCOL, POLYMETHYL METHACRYLATE, DIMETHICONE, LIMNANTHES ALBA (MEADOWFOAM) SEED OIL, HYDROXYETHYL ACRYLATE/ SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, DIMETHICONE PEG-7 PHOSPHATE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, PHENOXYETHANOL, STEARETH-21, SQUALANE, CAPRYLYL GLYCOL, STEARETH-2, TOCOPHERYL ACETATE, POLYSORBATE 60, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, BUTYLENE GLYCOL, SODIUM HYDROXIDE.?? [+/-:?? ALUMINUM HYDROXIDE (CI 77002), BISMUTH OXYCHLORIDE (CI 77163), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891)].

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Δίνει λάμψη, έχει ροζ ιριδίζουσα απόχρωση και μακρά διάρκεια.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε... Βρίσκω ότι δεν μου ταιριάζει ιδιαίτερα η ροζ, ιριδίζουσα απόχρωσή του και πάνω από το foundation μου δεν φαίνεται ομοιόμορφα απλωμένο. Επίσης, η πούδρα από πάνω δεν έστρωνε ωραια και φαινοταν σαν "μπάλωμα". Στο τέλος της μέρας είχε εξαφανιστεί από τα ζυγωματικά. Νομίζω ότι δεν είναι κατάλληλο για λιπάρο, με ατέλειες δέρμα, όπως το δικό μου.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Δεν μου αρέσουν τα υγρά/κρεμώδη highlighters και γενικά προτιμώ αυτά σε ανοιχτή σαμπανιζέ απόχρωση.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 3/10






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου