Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

The Balm - Balm Desert

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑThe Balm
ΟΝΟΜΑBalm Desert
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 6.39g
ΤΙΜΗ: € 21.00
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑMICA, DIMETHICONE, SYNTHETIC WAX, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BORON NITRIDE, PTFE, KAOLIN, SODIUM DEHYDROACETATE, ISOEICOSANE, POLYETHYLENE, SILICA, HYDROGENATED LECITHIN. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR [+/TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), BISMUTH OXYCHLORIDE (CI 77163), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), CARMINE (CI 75470), MANGANESE VIOLET (CI 77742), RED 7 LAKE (CI 15850)]

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Είναι ένα μακράς διάρκειας ρουζ-μπρόνζερ.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… μου άρεσε πάρα πολύ! Το χρησιμοποιώ είτε ως μπρόνζερ είτε ως ρουζ και το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο και φυσικό. Επειδή έχει πάρα πολύ καλή απόδοση χρώματος προτιμώ να το εφαρμόζω με ένα stippling brush και "ελαφρύ" χέρι, ώστε να "χτίζω" την ένταση για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η διάρκειά του είναι εξαιρετική. Μου κρατάει όλη μέρα και έχω λιπαρό δέρμα! Έχει σατινέ τελείωμα. Σαν ρουζ, μου αρέσει περισσότερο και ταιριάζει σχεδόν με όλα τα μακιγιάζ, γιατί είναι αρκετά ουδέτερη απόχρωση. Η συσκευασία τέλεια, όπως μας έχει άλλωστε συνηθίσει η The Balm!

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Πολύ καλή απόδοση και εξαιρετική διάρκεια!

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Ναι!

ΒΑΘΜΟΣ: 9/10





2 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο! ! :) ειναι και cruelty-free η TheBalm!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πολύ καλό! Κι εγώ τα προτιμώ τα cruelty free προϊόντα. Δυστυχώς, έχω και από άλλες εταιρείες καλλυντικά αλλά προσπαθώ σιγά σιγά να στρέφομαι σε cruelty free εταιρείες όσο περισσότερο μπορώ.

      Διαγραφή