Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

Milani - Color Statement Lipsticks

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑMilani
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: 26 nude creme & 43 pretty natural
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 4gr
ΤΙΜΗ: € 6.80 (στο e-shop του makeuphouse)
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑRicinus Communis (Castor) Seed Oil, Tridecyl Trimellitate, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax / Euphorbia Cerifera Cera, Ethylhexyl Palmitate, Microcristallina Cera (Microcrystalline Wax), Cera Alba (Beeswax), Ozokerite, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax/Cera Carnauba, Benzyl Benzoate, Fragrance (Parfum), Vanillin, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Glycine Soja (Soybean) Oil, Retinyl Palmitate, Hydroxycitronellal. +/- May Contain: Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Red 6 (CI 15850), Red 7 (CI 15850), Red 22 (CI 45380), Red 27 (CI 45410), Red 28 (CI 45410), Yellow 5 (CI 19140), Yellow 6 (CI 15985), Blue 1 (CI 42090), Carmine (CI 75470).

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Έντονη απόδοση, ενυδατικό και άνετο στα χείλη.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… μου άρεσε πολύ!!! Τα κραγιόν της Milani από τη σειρά Color Statement είναι από τα αγαπημένα μου, γιατί είναι τόσο άνετα στα χείλη και κρεμώδη, ενώ παράλληλα μένουν σταθερά για αρκετές ώρες. Δεν ξηραίνουν τα χείλη και έχουν έντονη απόδοση. Μυρίζουν σαν καρπούζι! Η συσκευασία είναι πολύ όμορφη και μου αρέσει που φαίνεται η απόχρωση του κραγιόν και το όνομά του στο κάτω μέρος της συσκευασίας. Δεν έχω κάποιο αρνητικό πέρα από το γεγονός ότι τα βρίσκουμε μόνο on line! Οι δυο αποχρώσεις που έχω δεν έχουν shimmer. Υπάρχουν όμως και αποχρώσεις με πιο μεταλλικό τελείωμα σε αυτή τη σειρά. 

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Κάνει ό,τι υπόσχεται: έχει έντονη απόδοση χρώματος, είναι ενυδατικό, είναι άνετο, είναι σταθερό, έχει αρκετά καλή διάρκεια, μυρίζει όμορφα και η συσκευασία του δείχνει πολυτελής!

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Ναι!!!

ΒΑΘΜΟΣ: 10/10




4 σχόλια:

  1. Θα παρω σίγουρα να δοκιμασω! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι από τις αγαπημένες μου οικονομικές εταιρίες αλά τα συγκεκριμένα δεν τα έχω δοκιμάσει! Θα το κάνω σύντομα όμως! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία κραγιονάκια! Τα έχω ευχαριστηθεί! Μακάρι να βγάλουν ακόμη περισσότερες αποχρώσεις!

      Διαγραφή