Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Bourjois - Radiance Reveal Concealer

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑBourjois
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: 01 Ivory
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 7.8ml
ΤΙΜΗ: € 11.95
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑAQUA (WATER), ISOPROPYL MYRISTATE, DIMETHICONE, ISOHEXADECANE, PPG-15 STEARYL ETHER, GLYCERIN, PROPANEDIOL, SACCHARIDE ISOMERATE, PEG-30 DIPOLYHYDROXYSTEARATE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, PHENOXYETHANOL, HYDROGENATED LECITHIN, MAGNESIUM SULFATE, PARFUM (FRAGRANCE), MENTHYL LACTATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, HYALURONIC ACID, CITRIC ACID, SODIUM CITRATE, GERANIOL, LINALOOL, BHT, TOCOPHEROL.
[+/- (MAY CONTAIN):  MICA, CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491,CI 77492,CI 77499 (IRON OXIDES)].

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Καλύπτει ατέλειες, μαύρους κύκλους και πρηξίματα δίνοντας ένα φρέσκο και λαμπερό αποτέλεσμα.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε! Δίνει φως κάτω από τα μάτια, άλλα όχι την κάλυψη που χρειάζομαι. Η διάρκειά του είναι μέτρια και αμέσως μετά την εφαρμογή μαζεύει στις γραμμές έκφρασης κάτω από τα μάτια. Έχω δοκιμάσει να το συνδυάσω με διαφορετικές ενυδατικές ματιών από κάτω και με διαφορετικές πούδρες από πάνω αλλά εξακολουθεί να μην έχει διάρκεια, να μαζεύει και να κάνει την περιοχή να φαίνεται πιο ξηρή και πιο κουρασμένη. Το δοκίμασα και στις ατέλειες, αλλά επίσης δεν τις καλύπτει επαρκώς και δεν διαρκεί παρά λίγες μόνο ώρες.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Μέτρια διάρκεια, μέτρια κάλυψη και μαζεύει γρήγορα κάτω από τα μάτια.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι!

ΒΑΘΜΟΣ: 2/10




2 σχόλια:

  1. Δεν το εχω δοκιμασει! Κριμα που δεν σε βολεψε... εχε ωραια συσκευασια παντως! Κανει και για high end προϊόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι κι εγώ περίεργη με τα concealer! Επειδή έχω έντονο πρόβλημα με μαύρους κύκλους θέλω να μου δίνει την κάλυψη που χρειάζομαι, αλλά να μην δείχνει βαρύ και τελείως αφύσικο! Η συσκευασία του είναι τέλεια! Δε δείχνει καθόλου φθηνό!

      Διαγραφή