Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

NYX - HD Studio Finishing Powder

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑNYX
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Translucent/ Διάφανη
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 6g
ΤΙΜΗ: €13.45
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ: Silica

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: "Ένα μικρό θαύμα! Αυτή η πούδρα με πυρίτιο προσφέρει 100% μεταλλικό φινίρισμα και είναι τέλεια είτε ως foundation είτε μόνη της. Μια φωτεινή λευκή πούδρα που είναι ουδέτερη και ταιριάζει με όλες τις αποχρώσεις του δέρματος. Κάνει το δέρμα σας να δείχνει λαμπερό και φωτεινό. Δείχνει πολύ όμορφο αν εφαρμοστεί με την βούρτσα Β24 Kabuki Brush της NYX. Έστω λίγο αρκεί για να κάνει τη διαφορά." [Πηγή: NYX]

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε. Έχω καταλήξει ότι γενικά δεν μου αρέσουν τα προϊόντα σε ελεύθερη μορφή (πούδρες, ρουζ, σκιές κλπ). Επομένως, αποφάσισα να μην αγοράσω ξανά κάτι σε αυτή τη μορφή, εκτός και αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο εξαιρετικό προϊόν! Ο λόγος είναι ότι γεμίζουν τον τόπο με το που ανοίξεις το καπάκι και λερώνουν γρήγορα τα πάντα, οπότε δεν τα βρίσκω πρακτικά. Η συγκεκριμένη πούδρα μου προκαλούσε δύσπνοια κάθε φορά που τη χρησιμοποιούσα. Είναι πάρα πάρα πολύ λεπτή σκόνη και με το που ακουμπάει το πινέλο το προϊόν σηκώνεται ένα μικρό συννεφάκι το οποίο αναπόφευκτα και ανέπνεα. Επίσης, όταν σέταρα το concealer κάτω από τα μάτια ήθελε ιδιαίτερη προσοχή να μην έρθει σε επαφή με τα μάτια γιατί τα ερέθιζε. Αν έχετε σκοπό να βγάλετε φωτογραφίες ενώ φοράτε αυτή την πούδρα μη χρησιμοποιείστε flash γιατί θα φανεί άσχημα μια ασπρίλα στα σημεία που την έχετε τοποθετήσει. Είναι καλή στο να σετάρει το μακιγιάζ σας (προσοχή στην ποσότητα) χωρίς να προσθέσει έξτρα κάλυψη. Δοκίμασα τη μέθοδο "baking" κάτω από τα μάτια, αλλά δεν μου ταίριαξε καθόλου η συγκεκριμένη τεχνική. Έκανε την περιοχή κάτω από τα μάτια μου πολύ ξηρή. Νομίζω ότι την ίδια δουλειά μπορείτε να την κάνετε και με πιο οικονομικές αντίστοιχες πούδρες από την Essence και την Catrice. 

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Δεν τα πάω καλά με τα προϊόντα σε ελεύθερη μορφή και δεν μου αρέσουν οι λευκές/διάφανες πούδρες. Είπα να δοκιμάσω την τύχη μου για τελευταία φορά με αυτή την πούδρα της ΝΥΧ, αλλά δεν ταιριάξαμε καθόλου.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.


ΒΑΘΜΟΣ: 3/10 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου