Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

Korres - Zea Mays Ρουζ #32 Μωβ-Καφέ

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑKorres
ΟΝΟΜΑZea Mays Ρουζ
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: 32 Μωβ Καφέ
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 7g
ΤΙΜΗ: €16.13
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑMica, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Silica, Zinc Stearate, Zinc Oxide, Olea Europaea Fruit Oil, Passiflora Edulis Seed Oil, Zea Mays Starch, Potassium Sorbate, Tocopherol, Glycine Soja Oil, [+/- (May Contain) CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77163, CI 77007, CI 75470, CI 15850, CI 19140, CI 15985].

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται ομοιόμορφο και λαμπερό αποτέλεσμα, με βελούδινη υφή.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου άρεσε. Το πρώτο μειονέκτημα και πιο σημαντικό για μένα, ήταν η διάρκεια αυτού του ρουζ. Μετά από 4-5 ώρες είχε αρχίσει να ξεθωριάζει και στο τέλος της ημέρας είχε σχεδόν εξαφανιστεί από τα μάγουλά μου. Επειδή δεν ανανεώνω το ρουζ στη διάρκεια της μέρας μου, θέλω να κρατάει όλη μέρα. Το άλλο πρόβλημα που είχα ήταν με την συγκεκριμένη απόχρωση, που δε με κολάκευε. Ήταν αρκετά σκούρα και καφέ για το ανοιχτόχρωμο δέρμα μου και είχε shimmer (πολύ διακριτικό), που τόνιζε λίγο τους πόρους τους δέρματος. Η απόδοση αυτού του ρουζ είναι εξαιρετική και χρειάζεται μεγάλη προσοχή, ειδικά αν είστε ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα, για να μην βγει υπερβολικό το αποτέλεσμα. Είναι πολύ εύκολο στο ανακάτεμα, αρκεί να χρησιμοποιείστε ένα stippling brush και ελαφρύ χέρι (εκτός κι αν σας αρέσει το πολύ έντονο ρουζ). Δεν το βρήκα πολύ πουδρένιο, οπότε δε χάνεται άσκοπα προϊόν.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Τα δύο βασικά μου προβλήματα με το συγκεκριμένο ρουζ ήταν η διάρκεια και το χρώμα του.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 5/10




2 σχόλια:

  1. To συγκεκριμένο ρουζ το έχω και εγώ και το έχω λατρέψει :) ιδικά το χειμώνα στην επιδεμίδα μου κάθετε πολύ ωραια και σαν bronzer λόγω του καφε που έχει μεσα :) αν θες ρίξε μια ματια στο blog μου
    https://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/ και ελπιζω να τα πουμε και εκει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή