Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Empties: Skincare - Bodycare - Haircare - Makeup

Skincare




1. St. Ives - Gentle Facial Cleansing Wipes: Όταν είμαι πολύ βαμμένη, χρησιμοποιώ μαντηλάκια ντεμακιγιάζ ως πρώτο βήμα, πριν ακολουθήσω με micellar νερό και το καθαριστικό προσώπου. Από μόνα τους τα μαντηλάκια δεν αφαιρούν όλο το μακιγιάζ αποτελεσματικά. Δεν τα χρησιμοποιώ στην περιοχή των ματιών, που είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη. Τα έχω πάρει ξανά.

2. St. Ives - Apricot Face Scrub: Το συγκεκριμένο απολεπιστικό μου κράτησε περίπου ένα χρόνο!!! Η απολέπιση που προσφέρει δεν είναι πολύ ήπια ούτε όμως και πολύ δυνατή. Αφήνει το δέρμα μου απαλό και όχι ξηρό. Αφαιρεί αποτελεσματικά τα νεκρά κύτταρα και δεν ερεθίζει το δέρμα μου. Οι κόκκοι είναι πολλοί και λεπτοί. Είναι λίγο δύσκολο στο ξέβγαλμα, αλλά το αποτέλεσμα που δίνει αξίζει. Δεν το έχω πάρει ξανά γιατί έχω αγοράσει κάποια άλλα scrubs για να δοκιμάσω. Αν όμως έχετε λιπαρό δέρμα, σίγουρα το προτείνω.


3. Essence - Purifying Nose Strip: Είναι οκ, δεν είναι εξαιρετικό και δεν μου αρέσει το πως μυρίζει. Έχω όμως αρκετά και θα ήθελα να τα τελειώσω. Δεν έχω όμως σκοπό να τα πάρω πάλι γιατί προτιμώ τα nose strips από την Beauty Formulas με tea tree.


4. Origins - Clear Improvement Active Charcoal Mask: Μου κράτησε καιρό παρόλο που την είχα σε mini size. Χρειαζόταν λίγη ποσότητα για να απλωθεί σε όλο το πρόσωπο μια λεπτή στρώση. Άφηνε το δέρμα πολύ καθαρό και απαλό, ενώ παράλληλα βοηθούσε και με τη ρύθμιση της λιπαρότητας. Ενώ έμεινα ευχαριστημένη από τη μάσκα αυτή, δεν έχω σκοπό να την αγοράσω ξανά γιατί έχω βρει άλλες μάσκες, πιο οικονομικές που μου αρέσουν εξίσου.


5. Apivita - Μάσκα Λάμψης με Ρόδι: Η μάσκα αυτή δεν μου άρεσε. Με ενοχλούσε η μυρωδιά της και δεν είδα κάποια θετική διαφορά στο δέρμα μου. Δεν έχω σκοπό να την πάρω ξανά.


6. Apivita - Μάσκα Ενυδάτωσης με Θαλάσσια Λεβάντα: Δε μου άρεσε αυτή η μάσκα. Για ενυδάτωση, αυτή που μου ταιριάζει περισσότερο είναι η μάσκα με αγγούρι από την Apivita.


7. Apivita - Μάσκα για την Λιπαρή, Νεανική Επιδερμίδα με Πρόπολη: Αγαπημένη μάσκα για τις μέρες που η ακμή είναι σε έξαρση. Βοηθάει πάρα πολύ! Θέλω να την πάρω ξανά όταν τελειώσω τις άλλες μάσκες που έχω ήδη.


8. 7th Heaven/Montagne Jeunesse - Hot Chocolate Sauna Mask: Είναι από τις αγαπημένες μου μάσκες γιατί μυρίζει υπέροχα σαν σοκολάτα με πορτοκάλι και όταν την απλώνω στο πρόσωπο ζεσταίνεται και έχει μια υπέροχη αίσθηση!!! Αφήνει το πρόσωπο καθαρό και απαλό! Είναι λίγο δύσκολη στην αφαίρεση γιατί μπορεί εύκολα να λερώσει, αλλά αξίζει! Έχω πολλές μάσκες να χρησιμοποιήσω, αλλά μόλις τις τελειώσω θα την ξαναπάρω!!


9.  Superdrug - Tropical Cocktail Peel Off Mask: Δεν μου άρεσε αυτή η μάσκα γιατί μύριζε πολύ συνθετικά. Δεν έκανε κάτι το ιδιαίτερο.


10. Origins - GinZing Moisturizer: Δεν μου άρεσε καθόλου αυτή η ενυδατική προσώπου γιατί μυρίζει πάρα πολύ έντονα πορτοκάλι και μου προκαλεί πονοκέφαλο. Επίσης, είναι πολύ βαριά για το μεικτό προς λιπαρό μου δέρμα και μου προκαλούσε έξτρα λιπαρότητα και σπυράκια. Δεν κατάφερα να την τελειώσω. Σκέφτηκα να τη χρησιμοποιώ μόνο στον λαιμό και στο ντεκολτέ, αλλά με ενοχλούσε πάρα πολύ η μυρωδιά της.

11. Jurlique - Herbal Recovery Antioxidant Face Oil: Δεν μου ταιριάζει αυτό το λαδάκι. Το δοκίμασα πολλές φορές και κάθε φορά το δέρμα μου δεν το απορροφούσε, έβγαζε πολύ λιπαρότητα και την επόμενη μέρα είχα και σπυράκια. Του έδωσα πολλές ευκαιρίες και πλέον ήρθε η στιγμή να το αποχωριστώ.

Bodycare




1. Sebamed - Liquid Face & Body Wash: Τέλειωσα άλλο ένα αφρόλουτρο της Sebamed που είναι ιδανικό για ευαίσθητο δέρμα. Είναι υποαλλεργικό και δεν έχει άρωμα. Το έχω πάρει ξανά.

2. The Body Shop - Mango Shower Gel: Το χρησιμοποίησα ως υγρό σαπούνι χεριών γιατί δεν μου άρεσε καθόλου το άρωμά του. Δε θα το ξαναπάρω.

3. The Body Shop - Coconut Eau de Toilette: Τέλειωσα το αρωματάκι, στα πλαίσια του νέου Project Pan, το οποίο δεν μου άρεσε και δε σκοπεύω να το πάρω ξανά. Δεν είχε καλή διάρκεια (και το ψέκαζα στα ρούχα μου). Η μυρωδιά του δεν ήταν και τόσο φυσική, αλλά περισσότερο συνθετική και δε μου άρεσε πάνω μου. Χαίρομαι που κατάφερα να το τελειώσω και έφυγε από τη συλλογή μου. Προφανώς, δε θα το αγοράσω πάλι.

4. Bomb Cosmetics - Caiperina Soap: Το σαπούνι αυτό καθαρίζει ωραία, κάνει πλούσιο αφρό και μ ο σ χ ο β ο λ ά ε ι !!! Θα ήθελα να δοκιμάσω κι άλλα σαπουνάκια από αυτή την εταιρεία.

Haircare



1. Apivita - Σαμπουάν για την Τριχόπτωση: Το σαμπουάν αυτό δε σκοπεύω να το πάρω ξανά. Πρώτον, δεν είδα διαφορά σχετικά με την τριχόπτωση. Δεύτερον, δε μου αρέσει καθόλου η μυρωδιά του. Τρίτον, μπερδεύει τόσο πολύ τα λεπτά μαλλιά μου, που το ξεμπέρδεμα είναι εφιάλτης. Τέταρτον, έκανε τις άκρες των μαλλιών μου πολύ ξηρές.

2. Organic Surge - Shine Boost Conditioner: Η μαλακτική κρέμα της Organic Surge δεν με ενθουσίασε. Μύριζε όμορφα, αλλά χρειαζόμουν αρκετή ποσότητα κάθε φορά που τη χρησιμοποιούσα και τέλειωσε πάρα πολύ γρήγορα. Επίσης, οι άκρες των μαλλιών μου χρειάζονται περισσότερη ενυδάτωση από όση προσφέρει μια μαλακτική κρέμα. Βοηθούσε αρκετά στο ξέμπλεγμα των μαλλιών (από τη μέση και κάτω δηλαδή, όπου τη χρησιμοποιούσα).

3. Organic Surge - 2-Minute Moisture Hair Mask: Η μάσκα από την Organic Surge είναι ίσως η αγαπημένη μου μάσκα μαλλιών. Την έχω πάρει ξανά στο παρελθόν και έχω άλλες δύο! Το μόνο αρνητικό είναι ότι έχει μικρή ποσότητα και μεγάλη τιμή...

Makeup & Nails





1. Sephora - Smoothing Primer: Μου τέλειωσε στα πλαίσια του νέου Project Pan. Παλιά ήταν αγαπημένο μου, πλέον δεν μου αρέσει όμως και δεν σκοπεύω να το αγοράσω ξανά!

2. KIKO - Long Lasting Stick Eyeshadow (06 Golden Brown)& 3. KIKO - Long Lasting Stick Eyeshadow (05 Rosy Brown): Πολύ ωραίες, κρεμώδεις σκιές, με έντονη απόδοση και εξαιρετική διάρκεια. Δυστυχώς, μου χάλασαν και οι δύο και πρέπει να τις πετάξω. Σκέφτομαι όμως να πάρω ξανά την 06, με την πρώτη ευκαιρία.

4. Barry M - All in One Nail Paint: Το base/top coat δεν έχει τελειώσει εντελώς, αλλά δε λειτουργεί σωστά πλέον. Είναι πάρα πολύ πηχτό και δεν απλώνεται ομοιόμορφα στα νύχια. Προσπάθησα να το αραιώσω με το ειδικό thinner, αλλά δεν πέτυχε. Το πήρα ξανά! Είναι ένα καλό βερνίκι-βάση για τα νύχια. Ως top coat συνήθως βάζω εκείνο από Seche Vite γιατί στεγνώνει πάρα πολύ γρήγορα.

Αυτά ήταν τα προϊόντα που μου τέλειωσαν μέσα στο τελευταίο διάστημα. Εσείς τι τελειώσατε τελευταία; Ποια από αυτά αγοράσατε ξανά και ποια δε θέλετε να τα ξαναδείτε ποτέ;



2 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο ποστ! τις σκιές της ΚΙΚΟ θέλω να τις δοκιμάσω! Μακάρι να ταξιδέψω στην Ιταλία σύντομα!! Καλά body shop αγαπώ τα προϊόντα τους! Πολύ καλές τιμές για cruelty free!! Το Seba med το χρησιμοποιούσα πολύ στο λύκειο για καθαριστικό προσώπου και θυμάμαι ότι ξέραινε πολύ το δέρμα αν θυμάμαι καλα! φιλάκια <3
    Ελένη (beauty-corns.blogspot.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Τσέκαρε το site της ΚΙΚΟ γιατί νομίζω στέλνει και Ελλάδα με τσιμπημένα όμως ταχυδρομικά. Αν όμως μαζευτείτε με τις φίλες σου και παραγγείλετε όλες μαζί θα έρθει πιο οικονομικά. Το SebaMed δεν τον χρησιμοποιώ στο πρόσωπο, μόνο σώμα επειδή είχα κάποιες αλλεργίες και ερεθισμένο δέρμα. Με βοήθησε σημαντικά!
      Έγινα μόλις μέλος στο όμορφο blog σου! :)

      Διαγραφή